صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نوشهر

قیمت
8,000,000,000 تومان
کد ملک 17399
زمین
500 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نوشهر

سلام به همه هموطنان عزیز به ویژه بورس ویلایی های محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز در این آگهی قصد دارم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار شهرکی در نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنم.

نوشهر یکی از شهرهای غربی استان مازندران محسوب می ‌شود که به دلیل برخورداری از سواحل بسیار زیبا و آرام و همچنین جنگل های سرسبز، میزبان بسیاری از مسافران می باشد؛ نوش طی سال ‌های اخیر میزبان تعداد زیادی ویلا جنگلی و ساحلی بوده است؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی هستید تا دسترسی آسان به جنگل و دریا داشته باشد، یقینا پیشنهاد ما به شما خرید ویلا نوشهر است.

 ویلای دوبلکس به طور دو طبقه ای بنا می ‌شود و طبقات آن به واسطه راه پله که در داخل ویلا قرار داده می‌ شود، به یگ دیگر‌ متصل می شوند؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس جنگلی یا ساحلی، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا ۵۰۰ متر می باشد که ۲۵۴ آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، تمامی آنها مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمام انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد و شما پس از تایید این ویلا می‌تواند آن را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

این ویلا در یک شهرک هکتاری برند همراه با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است که یک مزیت مهم برای آن محسوب می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی روی نوشته رنگی کلیک کنید.

 چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا به سمت دریا و جنگل می باشد که یک منظره بسیار زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

 این ویلای مدرن دارای سند تک برگ و مجوز ساخت می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

برای رفاه بیشتر مشتربان، شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما عزیزان هم اگر به دلیل مشکلات اقتصادی قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برایتان می باشد.

 

چنانچه به اطلاعات بیشتری درمورد خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، کافیست با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ برای دریافت مشاوره رایگان فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17399
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره