صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

قیمت
4,500,000,000 تومان
کد ملک 17412
زمین
400 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

با درود و سلام به همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای جنگلی دوبلکس را به همراه شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم؛  پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، ما را همراهی کنید.

این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل می شود که هر طبقه دارای بخش هایی مانند سرویس بهداشتی، اتاق خواب و نشیمن می باشد؛ این سبک از ویلاها تنها به دلیل بزرگ تر نشان دادن زیر بنای خانه و همچنین داشتن بخش های متنوع مورد توجه خریداران ویلا قرار گرفته اند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن زیربنای بیشتر و همچنین به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر در هنگام ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد؛ از این رو اغلب افراد جامعه توانایی خرید این سبک از ویلاها را ندارند.

این ویلای دوبلکس در شهرستان بسیار خوش آب و هوای چمستان واقع شده است؛ چمستان که از توابع بخش شهرستان نور می باشد، ویلاهای زیادی را در خود جای داده است و در زمینه ویلاسازی پیشرفت زیادی داشته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

مساحت کل زمین این ویلای دوبلکس ۴۰۰ متر و زیربنای آن ۲۶۰ متر می ‌باشد؛ از امکانات داخلی این ویلای جنگلی زیبا می توان به ۳ خواب آن که هر 3 برای راحتی شما عزیزان به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره کرد.

کف ویلا تماما پوشیده شده از سنگ و درب آن ضد سرقت می باشد و در طراحی داخلی از ویلا سیستم هوشمند و نورپردازی ویژه بهره برداری شده است؛ این ویلا دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد و آشپزخانه آن به وسیله کابینت های مرغوب پوشیده است؛ چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل های سر سبز می باشد.

حیاط و محوطه ویلا به وسیله کاج ها و گلهای زینتی زینت داده شده است و فضایی دلباز را به ارمغان آورده است.

یکی از آپشن های بسیار کاربردی، استخردار بودن آن می باشد؛ استخر ویلا در محوطه حیاط ویلا بنا شده است که می تواند یک روز بسیار عالی را در این محوطه زیبا برای شما عزیزان بسازد؛ شما با خرید ویلا استخردار، از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز خواهید شد.

تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

امنیت ویلا به دلیل قرارگیری در شهرک و داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، کاملا تضمین شده و دارای محیطی امن و آرام برای سپری کردن اوقات می باشد؛ برای خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

نمای زیبا و چشم نواز این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت چشم گیری داشته است.

 

در صورت علاقه به این سبک ویلاها، می توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

اگر نیاز به توضیحات بیشتر داشتید، کافیست با مشاوران ما به صورت آنلاین و یا تلفنی و به شکل کاملا رایگان در ارتباط باشید تا شک و شبهه ای برای شما عزیزان باقی نماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17412
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره