صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما دوبلکس سنددار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما دوبلکس سنددار در چمستان

قیمت
1,700,000,000 تومان
کد ملک 17845
زمین
150 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما دوبلکس سنددار در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق بوده باشه.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما دوبلکس سنددار را که در شهر جنگلی چمستان بنا شده است معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلای نیم پیلوت را از دست ندهید؛ زیرا این ویلا در یک شهر جنگلی برند بنا شده است.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز استان مازندران به یک منطقه توریستی و برند تبدیل شده است؛ این شهر توانسته است ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای دهد؛ چنانچه شما عزیزان هم از علاقمندان خرید ویلا چمستان هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای این شهر دیدن فرمایید.

طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت امروزه به دلیل ساختار زیبا و جذاب مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد؛ البته ناگفته نماند که قیمت این نوع ویلا در مقابل ویلا های دوبلکس و تریبلکس، کمتر می باشد؛ شما همراهان محترم اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای نیم‌ پیلوت سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید‌.

 متراژ کل زمین ویلا ۱۵۰ متر می‌ باشد که ۱۳۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر 3 آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند؛ همچنین برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

از مهم ترین دلایل خرید این ویلا، داشتن سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد که خیال هر خریداری را نسبت به یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ امروزه یکی از مهم‌ ترین اولویت مشتریان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید ویلا سنددار می باشد.

به لطف طراحی نیم پیلوت، این ویلا دارای پارکینگ مسقف می باشد که شما عزیزان می توانید ماشین خود را در آن پارک نمایید یا به عنوان انباری از آن استفاده کنید؛ این ویلا که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای انشعابات آب، برق و گاز می باشد.

متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص بوده به طوری که دیوارهای آن از کاغذ دیواری پوشیده شده است، سقف آن کناف بوده و کف ویلا نیز سرامیک می باشد؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک است که لذت یک آشپزی آرامش بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 نمای زیبای این ویلا سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ دارای جلوه بسیار زیبایی هستند و به همین دلیل افراد زیادی خواهان خرید ویلا نماسنگ هستند.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به راهنمایی بیشتر نیاز داشتید، کافیست با مشاورین حرفه‌ ای و متخصص ما به طور کاملاً رایگان در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17845
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره