صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

قیمت
5,200,000,000 تومان
کد ملک 17911
زمین
600 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

 سلام خدمت همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن استخردار در چمستان را معرفی کنیم؛ پس با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جنگل های وسیع و سرسبز و همچنین کوهستان های زیبا، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ این شهر که بخشی از شهرستان نور نیز محسوب می شود، با شهرستان های آمل و نور همسایه است.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 این ویلای لاکچری در 3 طبقه و به زبانی دیگر، به صورت تریبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس که جزو ویلاهای لاکچری و مدرن قرار دارند، از 3 طبقه تشکیل می شوند که هر طبقه به نوعی یک واحد مجزا محسوب می شود؛ به همین دلیل، خرید ویلا تریبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به ویلاهای فلت، نیم پیلوت و دوبلکس می باشد و تنها درصد کمی توانایی خرید این نوع ویلا را دارند.

 نمای این ویلا مدرن می باشد؛ ویلاهای نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت چشم گیری داشته اند؛ این نوع نماها به دلیل جذاب خاصی که دارند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و برای کسانی که به دنبال ویلاهای به روز و طرح های جدید هستند، گزینه مناسبی می باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید و قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای نما مدرن سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

این ویلای مدرن دارای 600 متر زمین و همچنین 400 متر زیربنا می باشد؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بود و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و لذت یک خرید مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد؛ این ویلا دارای مجوز ساخت، پروانه پایان کار و از همه مهم تر، سند تک برگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سنددار ما دیدن فرمایید.

 این ویلا دارای متریال و دکوراسیون بی نظیر و فوق العاده شیک می باشد؛ سقف سرویس بهداشتی و آشپزخانه آسمان مجازی طراحی شده و سقف های اتاق ها و اتاق نشیمن کناف کاری شده است؛ دیوارها با کاغذدیواری تزئین شده و همچنین پوشش کف آن از سرامیک می باشد.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلای تریبلکس، داشتن استخر 4 فصل با تجهیزات کامل و همچنین جکوزی می باشد؛ خرید ویلا استخردار سال های قبل شاید برای مشتریان کمی دور از ذهن بود اما امروزه اغلب ویلاهای لاکچری و مدرن دارای این مزیت و ویژگی مهم هستند.

 فضا سازی و حیاط سازی این ویلا فوق العده جذاب و زیبا می باشد؛ آلاچیق و آبنما در کنار باغچه کاری مهندسی شده، بر زیبایی هر چه تمام تر این ویلا افزوده است.

 

 شما عزیزان اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، مشاورین حرفه ای و متخصص ما آماده راهنمایی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17911
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره