صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / آمل / خرید باغ کیوی سنددار در آمل

خرید باغ کیوی سنددار در آمل

قیمت
0 تومان
کد ملک 17355
زمین
140000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید باغ کیوی سنددار در آمل

سلام و ارادت به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم زندگیتون سرشار از شادی و نشاط باشه و در این روزهای پایانی سال ۱۳۹۹، بهترین اتفاقات زندگیتون براتون رقم خورده باشه.

امروز در کنار شما عزیزان هستیم و می‌ خواهیم یک قطعه باغ کیوی سنددار در شهر جنگلی آمل را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید باغ کیوی هستید، پیشنهاد می کنم این آگهی را از دست ندهید و با نگاه گرمتان همراه ما باشید‌.

 آمل یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می ‌شود که به دلیل مجاورت با جنگل و کوه، زمین ها و ویلاهای جنگلی و کوهستانی زیادی را در خود جای داده است؛ این شهر نزدیک ترین شهر استان مازندران به پایتخت کشور می باشد و پل ارتباطی تهران با سایر شهرهای مازندران است و به همین دلیل دارای اهمیت بالایی می باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید زمین جنگلی را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید زمین آمل می باشد.

 این باغ کیوی دارای لوکیشن بسیار عالی و مناسب می باشد؛ به طوری که دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز رفاهی بسیار آسان است.

متراژ این باغ، ۱۴ هکتار یا به زبانی دیگر، ۱۴۰ هزار متر می باشد؛ تمامی نهال ها سر حال و میوه دار بوده و بدون آفت زدگی هستند؛ در داخل این باغ، راه برای عبور ماشین نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید به راحتی با خودرو وارد آن شوید.

 از لحاظ مدارک و اسناد، این باغ خیال شما را آسوده می سازد؛ زیرا دارای سند تک برگ می باشد که شما را از بروز هر گونه مشکل در امان نگه می دارد؛ اگر برای شما هم سنددار بودن زمین اولویت دارد و به دنبال خرید زمین سنددار هستید، پیشنهاد می کنم از سایر زمین های سنددار بورس ویلا نیز دیدن فرمایید.

 اگر قصد سرمایه گذاری مطمئن و سودآور را دارید، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین است؛ زیرا قیمت زمین در شمال کشور همواره رو به افزایش بوده و هیچ گاه سیر نزولی نداشته است؛ پس شما عزیزان می توانید یک قطعه زمین را خریده و بعد از چند مدت آن را بفروشید تا به یک سود چشم گیری برسید.

 در داخل این باغ، یک دستگاه ویلای نقلی و کوچک بنا شده است که می توانید وسایل و ابزار خود را نیز در آن قرار دهید؛ همچنین این باغ سنددار دارای استخر ذخیره آب نیز می ‌باشد که خیال شما را از بابت تامین آب آن آسوده می ‌سازد.

 

چنانچه به راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه خرید زمین در شمال نیاز داشتید، مشاوران و کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17355
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره