صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید 10 قطعه زمین ۲۲۰ متری خارج بافت در چمستان

خرید 10 قطعه زمین ۲۲۰ متری خارج بافت در چمستان

قیمت
374,000,000 تومان
کد ملک 17407
زمین
220 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید 10 قطعه زمین ۲۲۰ متری خارج بافت در چمستان

با سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم تعطیلات نوروز را به بهترین نحو سپری کرده باشید و سال ۱۴۰۰ برای شما عزیزان سال خوبی بوده باشه.

امروز قصد داریم تا در این آگهی قطعه پلاک زمین ۲۲۰ متری خارج بافت را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید زمین مسکونی در شمال را دارید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

این زمین ها در شهر جنگلی چمستان قرار دارند؛ چمستان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری استان مازندران محسوب می‌ شود که در صنعت ویلا سازی در سال های اخیر پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است و افراد زیادی به دنبال خرید زمین چمستان هستند؛ این شهر که از توابع شهرستان نور می باشد، بین شهرستان های آمل و نور قرار دارد.

این زمین ها که خارج از بافت مسکونی هستند، ۶۰ متر با بافت فاصله دارد؛ فاصله این زمین ها تا آخرین ساخت، ۲۰ متر، با جاده اصلی ۱۰۰ متر و با انشعاب گاز نیز ۲۰ متر می باشد؛ امتیازات آب و برق نیز روی زمین آماده بهره برداری می باشند.

به دلیل نزدیکی این زمین به جنگل، زمین جنگلی محسوب می شود؛ اگر قصد خرید زمین جنگلی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر زمین های جنگلی ما را مشاهده نمایید.
اگر قصد سرمایه گذاری مطمئن و سودآور را دارید، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین است تا علاوه بر حفظ سرمایه خود، به یک سود کلان و قطعی برسید؛ آمار و ارقام در سال‌های گذشته این را اثبات می کند که قیمت زمین در شمال کشور همواره رو به افزایش بوده و هیچ روند کاهشی نداشته است.
تعداد این زمین های تازه تفکیک شده، ۱۰ قطعه می باشد؛ ابعاد همه آنها نیز ۲۲۰ متر است؛ یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، اوقاف نداشتن آن می باشد.
موقعیت مکانی این زمین بسیار مناسب بوده و دارای جاده سازی نیز می باشد؛ چنانچه شما قصد خرید زمین برای ساخت ویلا را دارید، بی شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای ویلا سازی می باشد.

 

مشاورین حرفه ای و مجرب ما با سال ها سابقه در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور آماده کمک و راهنمایی شما عزیزان در امر خرید زمین در شمال هستند؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید زمین و ویلا در شمال یا آشنایی بیشتر در مورد مجموعه بورس ویلا، کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار دارد مراجعه کنید.


محدوده آدرس: