صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین ۳۰۰ متری خوش قواره در داخل بافت مسکونی

خرید زمین ۳۰۰ متری خوش قواره در داخل بافت مسکونی

قیمت
1,080,000,000 تومان
کد ملک 17408
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید زمین ۳۰۰ متری خوش قواره در داخل بافت مسکونی

همراهان محترم سایت تخصصی بورس ویلا و هم میهنان عزیز و ارجمند، سلام؛ امیدوارم ایام به کامتون بوده باشه و لحظات خوشی را سپری کرده باشید؛ بیایید با سفر نکردن و رعایت پروتکل های بهداشتی، کمک بزرگی به از بین بردن ویروس خطرناک کرونا کنیم.

امروز در این آگهی قصد داریم تا به شما عزیزان یک قطعه زمین ۳۰۰ متری خوش قواره در داخل بافت مسکونی را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید زمین داخل بافت مسکونی را دارید، با نگاه گرمتان تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید؛ مشاورین املاک بورس ویلا شما را در زمینه خرید زمین در شمال همراهی می کنند.
شهر چمستان یکی از شهر های توریستی و گردشگری استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز استان مازندران، زمین ها و ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید زمین جنگلی را دارند، خرید زمین چمستان را انتخاب می کنند.

این زمین که بسیار خوش قواره می باشد، در داخل بافت مسکونی واقع شده و از نظر ساخت هیچ مشکلی ندارد؛ پس شما بلا فاصله پس از خرید این زمین، می توانید در آن خانه یا هر چیز دیگری بسازید؛ ناگفته نماند که تمامی انشعابات نیز روی زمین بوده و شما می توانید از آن بهره کامل را ببرید.

یکی از مهم ترین موضوع در زمینه خرید ملک، وضعیت وقف آن می باشد که خوشبختانه این زمین بدون وقت بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد.

موقعیت مکانی این زمین بسیار مناسب بوده و دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز رفاهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آیا قصد خرید زمین اقساطی را دارید؟ پس بدون شک این زمین ۳۰۰ متری بهترین گزینه برای شما می باشد؛ همچنین اگر این زمین مورد قبول یا مورد تایید شما نبود، پیشنهاد می کنم از سایر زمین های اقساطی بورس ویلا نیز دیدن کنید.

از دیگر ویژگی های مهم این زمین، قیمت مناسب و زیر قیمت اصلی آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید زمین ارزان، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا زمین هایی که با قیمت مناسب به فروش گذاشته شده اند را مشاهده نمایید.

 

کادر مجرب و حرفه ای بورس ویلا مفتخر است تا بتوانند شما را همراهی کنند تا یک خرید مطمئن و سودآور در شمال کشور داشته باشید؛ به همین منظور شما می توانید با کارشناسان ما از طریق پر کردن فرم درخواست مشاوره که به صورت اختصاصی در سمت راست هر آگهی قرار دارد به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17408
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره