صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید 1 هکتار زمین چسبیده به بافت در آهودشت

خرید 1 هکتار زمین چسبیده به بافت در آهودشت

قیمت
17,000,000,000 تومان
کد ملک 17456
زمین
10000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید 1 هکتار زمین چسبیده به بافت در آهودشت

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم سرحال، سرزنده و خوشحال باشید.

امروز قصد داریم در این پست یک قطعه زمین یک هکتاری چسبیده به بافت در آهودشت چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

آهودشت که از توابع شهر چمستان نور می باشد، بین شهر آمل و چمستان قرار دارد؛ چمستان یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی جنگلی، ویلاها و زمین هایی که در این شهر قرار دارند، جنگلی محسوب می شوند؛ برای مشاهده و خرید زمین چمستان کلیک کنید.

 این زمین جنگلی یک هکتار یا همان ۱۰ هزار متر می باشد؛ این زمین دقیقاً چسبیده به بافت می باشد و قابلیت ساخت را دارد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز هم روی زمین آماده بهره برداری است.

 امروز راه های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد برای مثال سرمایه گذاری در بازار بورس، سرمایه گذاری در خودر یا سرمایه گذاری در خرید ملک؛ اگر به دنبال یک سرمایه گذاری سودآور هستید، بهترین سرمایه گذاری از نظر ما، سرمایه گذاری در ملک به ویژه در استان مازندران است؛ زیرا در این استان در صنعت ساخت و ساز طی سال ‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و هیچ کاهش قیمتی را مشاهده نخواهید کرد.

موقعیت مکانی این زمین بسیار عالی بوده و در منطقه جنگلی بنا شده است؛ اگر قصد خرید زمین جنگلی را دارید، این زمین می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

بهترین زمین ها برای سرمایه‌گذاری زمین های چسبیده به بافت مسکونی محسوب می‌ شود؛ زیرا این زمین ‌ها پس از گذشت چندین سال که وارد بافت مسکونی شدند، قیمتشان افزایش چشم گیری خواهد داشت؛ پس اگر قصد سرمایه گذاری را دارید، خرید زمین چسبیده به بافت گزینه مناسبی برای شما می باشد.

 

 از اینکه سایت تخصصی مشاورین املاک بورس ویلا را برای خرید زمین در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در کنار هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

مشاورین املاک بورس ویلا با سالها سابقه در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور آماده کمک و راهنمایی شما عزیزان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17456
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره