صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید 500 متر زمین داخل بافت صفر جنگل در چمستان

خرید 500 متر زمین داخل بافت صفر جنگل در چمستان

قیمت
1,500,000,000 تومان
کد ملک 17935
زمین
500 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید 500 متر زمین داخل بافت صفر جنگل در چمستان

 سلامی به گرمای نور خورشید به همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب و لبتون همیشه خندون.

 امروز در خدما شما هستیم تا یک قطعه زمین 500 متری داخل بافت صفر جنگل در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید زمین جنگلی را دارید تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن موقعیت مناسب جنگلی، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ در این شهر به دلیل پیشرفت صنعت ساخت و ساز، قیمت زمین و ویلا به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است؛ اما زمینی که امروز آن را به شما معرفی خواهیم کرد، زیر قیمت به فروش می رسد؛ همچنین ناگفته نماند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، این زمین دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد؛ چنانچه قصد خرید زمین اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر زمین های اقساطی سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

برای مشاهده و خرید زمین چمستان کلیک کنید.

 متراژ این زمین 500 متر می باشد؛ به دلیل داشتن بر مناسب و ابعاد استاندارد، این زمین قابلیت تفکیک به 2 پلاک را نیز دارا می باشد؛ یعنی شما با خرید این زمین، می توانید آن را به 2 قطعه تفکیک کنید و هر زمانی که به پول نیاز داشتید، 1 قطعه آن را بفروشید؛ همچنین ناگفته نماند که فروش زمین در قطعات کمتر راحت تر می باشد.

 این زمین داخل بافت مسکونی قرار دارد؛ این موضوع یعنی شما می توانید بلافاصله پس از خرید این زمین، در آن ویلا، خانه یا ... بسازید؛ اگر قصد خرید زمین داخل بافت مسکونی دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر زمین های مسکونی ما دیدن فرمایید.

 موقعیت مکانی این زمین بسیار عالی بوده، به صورتی که چسبیده به جنگل است و در پلاک 1 جنگل قرار دارد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز سر ملک می باشد و شما می توانید از آن استفاده کنید.

 فاصله زمین تا شهر و بازار تنها 25 متر می باشد.

 اگر قصد سرمایه گذاری دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین است؛ زیرا زمین در شمال کشور همواره روند سعودی داشته و هیچ وقت رو به کاهش نبوده؛ پس شما اگر می خواهید یک سرمایه گذاری سودآور و بلند مدت داشته باشید، سرمایه گذاری در شمال بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

مشاورین و کارشناسان املاک بورس ویلا از صفر تا صد خرید زمین در شمال شما را همراهی می کنند.

شما برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ از سوی ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17935
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره