صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین مسکونی 240 متری شهرکی جنگلی در چمستان

خرید زمین مسکونی 240 متری شهرکی جنگلی در چمستان

قیمت
840,000,000 تومان
کد ملک 18207
زمین
240 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید زمین مسکونی 240 متری شهرکی جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به یکایک شما هم وطنان و همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون پر از شور و نشاط باشه و از تمامی ثانیه های زندگیتون لذت ببرید‌.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک قطعه زمین مسکونی ۲۴۰ متری شهرکی جنگلی در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید زمین مسکونی هستید، پیشنهاد من اینه که تا آخرین آگهی تیم بورس ویلا را همراهی کنید.

 این زمین همانطور که در ستون بالا و عنوان آن آمده است، در شهر چمستان واقع شده است؛ شهر چمستان که از توابع شهرستان نور محسوب می شود، طی سال‌ های اخیر به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مطلوب، در صنعت ویلا سازی و ساخت و ساز پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل ارزش زمین و ملک در این شهر همواره رو به افزایش بوده است؛ پس یقیناً افرادی که می خواهند به سود چشم گیری برسند و سرمایه‌ گذاری سودآوری داشته باشند، بدون‌ شک شهر چمستان را برای سرمایه‌ گذاری انتخاب می‌ کنند؛ امروزه به دلیل نوسانات ارز و همچنین بازار شکننده بورس، افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در شمال با خرید زمین را دارند.

این زمین دارای لوکیشن بسیار مناسب می باشد؛ به طوری که فاصله آن تا جنگل تنها 200 متر می باشد؛ چنانچه قصد خرید زمین جنگلی را دارید و این زمین مد نظرتان نبود، پیشنهاد می کنم از سایر زمین های جنگلی سایت بورس ویلا دیدن نمایید.

به دلیل نزدیکی به جنگل، چشم انداز آن آزاد و به سمت جنگل می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز سر زمین بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 متراژ این زمین مسکونی شهرکی، 240 متر می باشد؛ همچنین این زمین بسیار خوش قواره بوده و دارای ابعاد استاندارد می باشد.

 این ویلا چسبیده به بافت بوده و قابلیت ساخت را دارد؛ پس چنانچه قصد ساخت خانه یا ویلا را دارید، این زمین می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

برای مشاهده و خرید زمین چسبیده به بافت روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 یکی از مزیت های مهم این زمین، شهرکی بودن آن می باشد؛ معمولا قیمت زمین شهرکی نسبت به زمین های دیگر بیشتر بوده و از ارزش بیشتری برخوردار است؛ اگر شما هم قصد خرید زمین شهرکی را دارید، حتما از سایر زمین های شهرکی سایت ما دیدن نمایید.

 

کارشناسان بورس ویلا همراه شما در زمینه خرید زمین در شمال هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18207
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره