صفحه اصلی / خرید زمین-باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین مسکونی 265 متری شهرکی در چمستان

خرید زمین مسکونی 265 متری شهرکی در چمستان

قیمت
1,007,000,000 تومان
کد ملک 18214
زمین
500 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین-باغ

توضیحات

خرید زمین مسکونی 265 متری شهرکی در چمستان

سلام و خسته نباشید خدمت همراهان محترم سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز با شما هستیم تا به معرفی یک قطعه زمین مسکونی ۲۶۵ متری شهرکی در چمستان بپردازیم؛ پس در ادامه با تیم حرفه ای ما همراه باشید.

 چمستان که بین شهرستان های آمل و چمستان قرار دارد، از توابع شهرستان نور محسوب می شود؛ چمستان یکی از شهرهای گردشگری و توریستی استان مازندران محسوب می‌ شود.

  متراژ این زمین، ۲۶۵ متر می باشد؛ البته ناگفته نماند که این زمین بسیار خوش قواره و آماده ساخت می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های این زمین که آن را از سایر پلاک ها متمایز می سازد، شهرکی بودن آن می باشد؛ شما با خرید زمین شهرکی، می توانید در آن به صورت دلخواه، ویلای شخصی خودتان را طراحی کنید؛ از مزیت‌ های ویلای شهرکی یا زمین شهرکی، امنیت بسیار بالای آن می باشد؛ این امنیت به واسطه حضور نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین‌ های مداربسته تامین می شود؛ همچنین ناگفته نماند که کوچه های این شهرک ۷ متری می باشد.

 موقعیت و لوکیشن این زمین فوق العاده عالی می باشد؛ به طوری که فاصله این ویلا تا جاده اصلی آمل به چمستان، تنها ۵۰۰ متر می باشد.

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز سر زمین بوده و آماده بهره برداری می باشد.

امروزه یکی از نکات مهمی که توجه خریداران را به خود جلب می کند، سنددار بودن ملک است؛ یکی دیگر از مزیت های مهم این زمین، سنددار بودن آن می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم به دنبال خرید زمین سنددار هستید، این زمین شهرکی بهترین گزینه برای شما می باشد؛ همچنین اگر قصد مشاهده زمین های سنددار دیگری را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 شرایط پرداخت این زمین به صورت نقد و اقساط می باشد؛ همچنین علاوه بر شرایط فروش اقساطی، این زمین جنگلی دارای قابلیت معاوضه با زمین خارج از بافت در هر یک از نقاط چمستان است؛ شما برای مشاهده و خرید زمین اقساطی، می توانید روی نوشته رنگی شده لمس کنید.

 چشم انداز زیبای این زمین به سمت جنگل های سر سبز و کوه های استوار شمال کشور می باشد.

 

از اینکه تا انتهای آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاس گذاریم.

مشاورین متخصص بورس ویلا آماده ارائه خدمات رایگان در زمینه خرید زمین در شمال هستند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت در نظر گرفته شده است، مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18214
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره