صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید آپارتمان ساحلی قواره يک دریا در نور

خرید آپارتمان ساحلی قواره يک دریا در نور

قیمت
3,600,000,000 تومان
کد ملک 17316
زمین
103 متر مربع
بنا
103 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید آپارتمان ساحلی قواره يک دریا در نور

سلام و خسته نباشید به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در این شرایط بد بیماری کرونا در کنار خانواده محترمتون از صحت و سلامت کامل برخوردار باشید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک واحد آپارتمان ساحلی واقع در قواره یک دریا در شهر نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید آپارتمان در شمال را دارید، حتماً تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

شهرستان نور یکی از شهرهای بزرگ و البته مهم ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن جاذبه‌ های توریستی همچون دریا و جنگل، سالانه مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ شهرستان نور با شهرهای آمل، نوشهر و چالوس همسایه می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا نور یا همچمین خرید آپارتمان نور را دارید، پیشنهاد می‌ کنم روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاها و آپارتمان هایی که در این شهر جنگلی ساحلی بنا شده است را مشاهده نمایید.

این ساختمان دارای ۷ طبقه و ۲۰ واحد می باشد؛ متراژ این واحد، ۱۳۰ متر است و در طبقه اول بنا شده است؛ در آن دو اتاق خواب بزرگ و دلباز در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

چنانچه قصد خرید آپارتمان ساحلی را دارید، بهترین گزینه برای شما عزیزان، خرید این واحد می باشد؛ زیرا این ساختمان در پلاک یک دریا قرار دارد و دارای چشم انداز فوق العاده زیبای دریای خزر است.

این آپارتمان ساحلی فول مدل بوده و دارای استخر، سونا و جکوزی می باشد که شما عزیزان می توانید از آن نهایت بهره را ببرید؛ برای مشاهده و خرید آپارتمان استخردار کلیک کنید.

فضاسازی فوق العاده زیبای رو به دریای این آپارتمان به زیبایی و امکانات این ویلا افزوده است؛ نا گفته نماند که در فضای سبز آن، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است.

 شرایط فروش این آپارتمان به صورت نقد و اقساط می باشد؛ یعنی شما فقط با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد، صاحب این آپارتمان شده و کلید آن را تحویل گرفته و مابقی آن را می توانید به صورت اقساط چند ماهه و البته بدون بهره پرداخت کنید.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعاتی که در بالا ارائه شد، نیازمند مشاوره رایگان بودید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما عزیزان تماس برقرار نمایند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17316
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره