صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در جاده دریا

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در جاده دریا

قیمت
4,500,000,000 تومان
کد ملک 17321
زمین
450 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در جاده دریا

سلام به همه هم وطنان عزیز به ویژه همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لبتون خندون.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن سنددار در محمودآباد را معرفی کنم؛ پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید. همانطور که در ابتدا گفته شد، این ویلا در شهر محمودآباد جاده دریا بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا محمودآباد کلیک کنید.

این ویلای تریبلکس دارای ۴۵۰ متر زمین می ‌باشد که ۳۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین کمد دیواری می باشد؛ ناگفته نماند در این ویلا دو سالن پذیرایی بزرگ و دلباز نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود، آن را دیزاین کنید.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین این ویلای نما مدرن، دارای سند شش دانگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار است؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 یکی از ویژگی‌های شاخص این ویلا، داشتن استخر می باشد که شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد؛ امروزه به دلیل پیشرفت زیاد صنعت ویلا سازی در شمال کشور، مشتریان زیادی قصد خرید ویلا استخردار را دارند.

اگر از علاقمندان خرید ویلا تریبلکس هستید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای تریبلکس ما دیدن فرمایید.

این ویلای لاکچری استخردار، در یک منطقه برند، دنج و آرام بنا شده است که دسترسی شما به مراکز تفریحی، رفاهی و مرکز شهر را بسیار آسان کرده است؛ اگر برای شما امنیت ویلا اهمت خاصی دارد، پیشنهاد ما به شما این ویلای تریبلکس می باشد؛ زیرا دارای امنیت فوق العاده بالا می باشد.

 نمای بسیار زیبا و لاکچری این ویلا، به صورت مدرن طراحی و اجرا شده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم حتما از این نوع ویلاهای سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

در طبقه سوم آن روف گاردن زیبا و مدرن همراه با آلاچیق در نظر گرفته شده است؛ شما اگر علاقمند به پرورش گل و گیاهان هستید، می ‌توانید این روف گاردن فوق العاده زیبا و دلباز را به سلیقه خود دیزاین و طراحی کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 اگر بخواهیم به بررسی حیاط و فضاسازی این ویلا بپردازیم، باید بگوییم که فضا سازی ویلا کاملا بی نقص و مهندسی شده می باشد که همه چشم‌ ها را به خود خیره می کند؛ در حیاط ویلا، انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده است که به زیبایی هرچه تمام تر نمای ویلا افزوده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تشکر از همراهی شما سروران.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17321
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره