صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در محمودآباد

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در محمودآباد

قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 17323
زمین
260 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در محمودآباد

سلام به همه بورس ویلایی های عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و اوقات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس شهرکی سنددار در شهر ساحلی محمودآباد را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر به یک شهر توریستی تبدیل شده است پس اگر به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا در این شهر ساحلی می باشد.

اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا اشاره کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که این ویلا دارای تمامی اسناد و مدارک معتبر رسمی می باشد؛ این مدارک عبارتند از سند شش دانگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

این ویلا دارای تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز می باشد که شما پس از خرید آن می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 این ویلای تریبلکس در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است؛ اگر امنیت ویلا برای شما اهمیت خاصی دارد، پیشنهاد ما خرید ویلا شهرکی است.

همانطور که از نام این نوع ویلا مشخص است، ویلاهای تریبلکس از ساختاری سه طبقه تشکیل می شوند؛ هر یک از طبقات این ویلا مانند یک واحد مجزا هستند که به واسطه راه پله داخلی به یکدیگر متصل و مرتبط می شوند؛ خرید ویلا تریبلکس نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی می باشد که به همین دلیل همه افراد توانایی خرید آن را ندارند.

متراژ کل زمین ویلا، ۲۶۰ متر و زیربنای آن نیز ۳۵۰ متر می باشد؛ در این ویلای شهرکی، ۵ اتاق خواب تعبیه شده است که تمامی آنها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در حمام این ویلا، وان نیز در نظر گرفته شده است؛ ناگفته نماند که تمامی اتاق خواب ها دارای کمد دیواری می باشند.

 از دیگر مزایای مهم این ویلا، داشتن سونا و جکوزی می باشد؛ روف گاردنی که در این ویلای لاکچری طراحی شده است، دارای چشم انداز بسیار زیبای دریا و جنگل می باشد؛ شما هموطنان گرامی می توانید این روف گاردن زیبا و دلباز را به طور دلخواه و با گل و گیاهان زینتی تزیین کنید.

حیاط و فضا سازی ویلا کاملا مهندسی شده و چشم نواز می باشد که در کنار نمای مدرن، چهره بسیار زیبایی از این ویلای سند داره تیبل کسب مقام آورده است به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای نما مدرن ما دیدن فرمایید.

به لطف موقعیت مکانی فوق العاده مناسب، دسترسی آن به شهر و مراکز خرید بسیار مناسب می باشد.

از اینکه سایت بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزید، بسیار خرسندیم.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: