صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

قیمت
5,500,000,000 تومان
کد ملک 17328
زمین
220 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ ایام به کامتون بوده باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در این آگهی قصد دارم شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن شهرکی در شهر ساحلی محمودآباد آشنا کنم و به اتفاق شما، به نقد و بررسی این ویلا بپردازیم؛ پس اگر دست خرید ویلا دوبلکس را دارید، حتماً تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید، زیرا این آگهی می تواند راهنمای شما در زمینه خرید ویلا در شمال باشد.

همانطور که عنوان آگهی بیان شد، این ویلا در شهر ساحلی محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از مهم ترین شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل مجاورت با دریای زیبای خزر، همواره مقصد بسیاری از مسافران از اقصا نقاط کشور بوده و به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید ویلا محمودآباد می باشد.

این ویلای نما مدرن دوبلکس، در یک شهرک آرام و دنج و البته برند بنا شده است؛ یکی از مزایای مهم خرید ویلا شهرکی، داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته می باشد که امنیت این نوع ویلا را در درجه بسیار بالایی قرار می‌دهد؛ به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید این نوع ویلا می باشند.

متراژ کل بنای این ویلای شهرکی ۲۲۰ متر و زیربنای آن نیز ۲۵۰ متر است؛ در این بنای دوبلکس، ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که ۳ اتاق خواب آن مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی شما عزیزان در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار داده و از آن نهایت بهره را ببرید.

 اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن، آسوده می سازد؛ این ویلا دارای سند تک برگ و مجوز پایان کار بوده و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز نصب می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی بورس ویلا را مشاهده نمایید.

نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه در شمال کشور و به ویژه در شهرهای محمودآباد، چمستان و آمل پیشرفت چشمگیری داشته است و مشتریان زیادی به دنبال خرید این نوع ویلا هستند.

ویلای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که در دو طبقه مجزا از هم بنا می‌ شوند؛ این گونه ویلا به دلیل اختصاص دادن متراژ مساحت بیشتر نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت، برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت می باشند، بسیار مناسب است.

 یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه این ویلای دوبلکس نما مدرن سنددار، داشتن جکوزی می باشد؛ همچنین در حمام آن برای راحتی شما عزیزان وان نیز تعبیه شده است.

کف این ویلا با سرامیک پوشیده شده است و سقف آن نیز کناف کاری می باشد که در کنار لوسترهای زیبا جلوه بسیار زیبا و خاصی به این ویلا بخشیده است؛ همچنین در اتاق نشیمن، تی وی باکس نیز در نظر گرفته شده است که به زیبایی هرچه تمام تر ویلا افزوده است و دیوارهای آن نیز به لطف کاغذ دیواری های زیبا و مرغوب تزئین شده است؛ همچنین در آن روف گاردن نیز در نظر گرفته شده است؛ متراژ این روف گاردن دلباز، ۷۵ متر است و چشم انداز آن هم بسیار دیدنی و چشم نواز می باشد.

آشپزخانه مدرن این ویلای دوبلکس، مجهز به کابینت های ترک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق نیازمند راهنمایی بیشتر بودید، می توانید نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با سپاس از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17328
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره