صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در رویان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در رویان

قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 17341
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در رویان

درود فراوان خدمت همگی شما همراهان عزیز و ارجمند؛ با آرزوی حالی خوب برای شما عزیزان؛ سال ۱۴۰۰ را به همه شما عزیزان پیشاپیش تبریک میگویم و امیدوارم سال خوب و پر از خیر و برکت و دور از هرگونه بیماری را در پیش داشته باشیم.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن سنددار در رویان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلا در شهر ساحلی و بسیار زیبای رویان و در منطقه سیاهرود بنا شده است؛ سیاهرود یک منطقه بسیار خوش آب و هوا در شمال کشور می باشد.

نمای خارجی ویلا مدرن بوده و بسیار زیبا می باشد؛ ویلاهای مدرن ظاهری امروزی تر و به روز تر نسبت به دیگر سبک ها دارند و این سبک از نما ها مطابق با سلیقه افرادی می باشند که از طرح های جدید و متنوع استقبال می ‌کنند؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

این ویلای نما مدرن زیبا، شهرکی می باشد؛ شهرکی بودن یکی از آپشن های بسیار مهم و قابل توجه در خرید ویلا در شمال می باشد؛ زیرا ویلاهای شهرکی از امنیت بسیار بالا و تضمین شده ای برخوردار می باشند و دارای محیطی امن و آرام تر نسبت ویلاهایی که در بافت شهرک واقع نشده‌ اند، هستند؛ از این رو افراد بیشتری قصد خرید ویلا شهرکی را دارند.

این ویلای نما مدرن شهرکی به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ نمای بیرونی ویلاهای دوبلکس، عموما نزدیک به خانه های دو طبقه اما با جذابیت و ظاهر بسیار زیبا تری می باشند؛ این سبک از ویلاها به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر در ساخت بنا، قیمت بیشتری دارند؛ اما با توجه به مزایای بسیار زیادی که این ویلاها دارند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند که می توانیم به عنوان مثال به بزرگ تر نشان دادن فضای داخلی خانه و جدا کردن فضاهای عمومی و خصوصی در خانه اشاره کنیم؛ این ویلاها در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری به دلیل تقاضای بیش از حد برای خرید داشته اند؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، ۳۰۰ متر و زیربنای آن، ۲۵۰ متر می ‌باشد؛ از اسناد مهم ویلا می ‌توان به سند آن که به صورت شش دانگ عرضه می ‌شود اشاره کرد؛ خرید ویلا سنددار یک مزیت و آپشن بسیار مهم برای خرید ویلا محسوب می ‌شود؛ یکی دیگر از اسناد مهم این ویلا، مجوز ساخت و پروانه پایان کار آن می باشد.

این ویلای نما مدرن که در این منطقه بسیار زیبا بنا شده است، دارای ۳ خواب می باشد که هر 3 خواب آن برای راحتی بیشتر شما عزیزان به صورت مستر طراحی و ساخته شده است؛ از دیگر مزایای فضای داخلی این ویلای زیبا، می توان به تراس آن که رو به حیاط است و همچنین اتاق نشیمن دل باز که به وسیله شومینه مزین شده است، اشاره کرد.

همچنین حیاط و محوطه ویلا به صورت بسیار جذاب و زیبا طراحی و ساخته شده است که به زیبایی نمای بیرونی آن نیز می افزاید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد و همچنین مالک مایل به معاوضه با آپارتمان در تهران نیز است.

 

در صورت علاقه به این سبک از ویلاها می توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

در صورت بروز هرگونه سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر می توانید با مشاورین مجرب و حرفه ای ما به صورت آنلاین و یا تلفنی و همچنین به صورت کاملاً رایگان در ارتباط باشد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

در پناه حق باشید بدرود.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17341
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره