صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در نوشهر

قیمت
8,500,000,000 تومان
کد ملک 17342
زمین
312 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی استخردار در نوشهر

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم در این روزهای آخر سال، بهترین اتفاقات براتون رقم خورده باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی استخردار در شهر زیبای نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید و ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

این ویلای شهرکی در شهرستان نوشهر و در منطقه ونوش بنا شده است؛ شهر نوشهر یکی از شهرهای توریستی ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد که به همین دلیل به شهرت بسیار زیادی رسیده است؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا جنگلی هستید، بهترین گزینه برای شما، خرید ویلا نوشهر می باشد.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه تشکیل می ‌شوند که دارای طراحی داخلی و همچنین نمای زیبای خارجی می باشند؛ این ویلا در مقابل ویلای نیم پیلوت و فلت، دارای قیمت بیشتری می باشند.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۱۲ متر می باشد و همچنین متراژ زیربنای آن نیز ۳۰۰ متر است؛ در این ویلا سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آنها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند.

 نمای بسیار زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ این نوع ویلا ها برای افرادی که به دنبال ویلا های به روز و مدرن هستند، بسیار مناسب می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای ما را نیز مشاهده نمایید.

همانطور که در عنوان گفته شد، ملک این ویلا به صورت شهرکی می باشد؛ امروزه خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، مد نظر بسیاری از مشتریان قرار دارد‌؛ چنانچه شما عزیزان هم فقط روزهای خاصی از سال را به ویلای خود سفر می‌کنید، این نوع ویلا برای شما بهترین گزینه می باشد.

دکوراسیون داخلی این ویلا فوق العاده زیبا بوده و از متریال درجه یک تشکیل شده است؛ کف ویلا تماماً از سرامیک پوشیده شده و سقف آن نیز با لوستر و کناف کاری بسیار زیبا و مهندسی شده تزیین شده است؛ آشپزخانه آن فول مدرن بوده و دارای هود و گاز رومیزی و همچنین کابینت های درجه یک و مرغوب می باشد.

این ویلای دوبلکس دارای سند شش دانگ می باشد که یک خرید مطمئن را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد؛ آیا به دنبال یک خرید مطمئن هستید؟ پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا سنددار می باشد.

چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا به سمت جنگل و دریا می باشد که یک فضای بسیار دلنشین و آرام را ایجاد کرده است.

در حیاط این ویلا یک استخر با تمام تجهیزات تعبیه شده است؛ همچنین فضا سازی و باغچه کاری زیبای ویلا به زیبایی هرچه تمام تر نمای آن افزوده است؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

مشاورین املاک بورس ویلا به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شمال هستند؛ برای دریافت مشاوره ی رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17342
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره