صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سنددار جنگلی در نور

خرید ویلا فلت سنددار جنگلی در نور

قیمت
950,000,000 تومان
کد ملک 17343
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار جنگلی در نور

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ جیبتون پر پول و لبتون خندون.

امروز در این پست قصد دارم یک دستگاه ویلای فلت سنددار جنگلی در نور را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا انتها این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور که گفته شد، در شهر ساحلی و جنگلی نور و در منطقه برند سعادت آباد بنا شده است؛ شهرستان نور به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد، دارای سواحل زیبا و آرام دریای خزر و همچنین جنگل و پارک های جنگلی متعددی می باشد؛ اغلب مشتریانی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، شهر نور را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند‌؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نور هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

 مهم ترین ویژگی این ویلا، قیمت فوق العاده مناسب آن می باشد؛ ارزش واقعی این ویلا، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد اما مالک مایل به فروش ارزان تر آن و به صورت شرایطی می باشد؛ در صورتی که شما فقط پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان صاحب آن شده و مابقی آن را می ‌توانید طی اقساط بدون بهره بلند مدت پرداخت نمایید؛ همچنین اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

 ویلا در یک منطقه برند جنگلی بنا شده است و دسترسی آسانی به جنگل های بکر و دست نخورده شمال دارد.

متراژ کل زمین ویلا ۲۱۰ متر می باشد که صد متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب تعبیه شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 از آنجایی که این ویلا در یک شهرک برند و زیبا بنا شده است، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ زیرا ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشند؛ اگر امنیت ویلا برای شما عزیزان در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا شهرکی است.

اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا بپردازیم، باید به سند شش دانگ و همچنین مجوز ساخت آن اشاره کنیم؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

تراسی که در این ویلای سنددار در نظر گرفته شده است، دارای چشم انداز بسیار عالی و دیدنی می باشد.

 به دلیل موقعیت مناسب و لوکیشن خوب این ویلا، فاصله آن با جاده اصلی تنها ۴۰ متر می باشد و دسترسی به مرکز شهر و مراکز خرید را بسیار آسان کرده است.

طراحی داخلی این ویلا کلاسیک و زیبا می باشد؛ به طوری که سقف آن با چوب تزئین شده و دیوار های آن نیز با گچ و اجر پوشیده شده است؛ آشپزخانه آن نیز دارای کابینت، آبگرمن دیواری، هود و گاز رو میزی می باشد.

 حیاط آن هم با انواع گل و گیاهان زینتی تزئین شده است و فضای سبز دلنشینی را ایجاد کرده است‌.

 

چنانچه به راهنمایی و مشاوره ی بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید به صورت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17343
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره