صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در چمستان

قیمت
1,700,000,000 تومان
کد ملک 17364
زمین
380 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در چمستان

با سلام خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم لحظات خوبی را سپری کرده باشید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم و قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما سنگ شهرکی را معرفی کنیم.

این ویلای نیم پیلوت در شهر جنگلی چمستان برای شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی و کوهستانی استان مازندران می باشد که در طی سال‌های اخیر به دلیل داشتن منابع طبیعی همچون جنگل و پارک‌های جنگلی متعدد در صنعت ویلا سازی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و اغلب افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، این شهر را برای سرمایه ‌گذاری انتخاب می‌ کنند؛ شما عزیزان هم اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا شده اند نیز دیدن فرمایید.

طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت دارای ساختاری زیبا و مدرن می‌باشند؛ به صورتی که اتاق یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح از اتاق نشیمن و آشپزخانه طراحی می شوند؛ یکی از مزایای خرید ویلا نیم پیلوت، داشتن قیمت مناسب آن می باشد.

متراژ کل زمین ویلا ۳۸۰ متر می‌ باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای نماسنگ، از جمله آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

نمای زیبای این ویلا، سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمای هوا دارند، شکل ظاهری و زیبایی خود را در طی سالیان سال حفظ می کند و به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستند.

فضا سازی ویلا بسیار زیبا می باشد و یک فضای دلنشین را با انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان مرکبات به وجود آورده است.

از دیگر مزیت‌های این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی از آنجا که دارای امنیت بالایی می باشند، طرفداران زیاد دارند؛ اگر شما هم فقط روزهای خاص از سال را به شمال کشور سفر می کنید و نگران امنیت ویلای خود هستید، خرید ویلا شهرکی بهترین مورد برای شما می باشد؛ البته ناگفته نماند شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد.

 

چنانچه به مشاوره بیشتر نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17364
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره