صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

قیمت
1,300,000,000 تومان
کد ملک 17365
زمین
250 متر مربع
بنا
135 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در آمل

سلام و عرض ادب به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ لبتون خندون؛ ایام به کام.

امروز قصد داریم یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت در منطقه جنگلی شهر آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ جنگلی را دارید با نگاه گرمتون تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد این ویلا باغ در منطقه جنگلی شهر آمل بنا شده است اما به دلیل قرارگیری در بین پایتخت کشور یعنی استان تهران و شهرهای مازندران دارای موقعیت مکانی مهمی می باشد؛ همچنین این شهر، جنگل های بکر و دست نخورده ای دارد که توجه مشتریان را به خود جلب می کند.

این ویلا دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۳۵ متر زیربنا می باشد؛ در این ویلا دو اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات آب و برق و گاز به نام متصل و آماده بهره برداری می باشد.

به دلیل داشتن لوکیشن و موقعیت مکانی بسیار مناسب، دسترسی این ویلا به جنگل خیلی آسان می باشد؛ به طوری که شما بدون ماشین و با پای پیاده می توانید به جنگل های بکر شمال کشور دسترسی داشته باشید.

طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا و مدرن بوده، به طوری که سقف آن با کناف و لوستر تزیین شده و پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد؛ باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا بوده و شما می توانید به طور دلخواه آن را تزئین کرده و از باغبانی و پرورش گیاهان نهایت لذت را ببرید؛ اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت بورس ویلا نیز دیدن فرمایید.

اگر قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد؛ زیرا دارای قیمت مناسب و همچنین شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد.

نمای این ویلا از سنگ های درجه یک می باشد که مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمای هوا دارد و می تواند زیبایی و تازگی خود را طی سالیان دراز حفظ کند.


بورس ویلا مفتخر است تا شما را در امر خرید ویلا در شمال همراهی کند.

کارشناسان حرفه ای ما به طور شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند تا شما یک خرید مطمئن و امن داشته باشید؛ پس برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17365
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره