صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 17368
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

سلام به هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب و لبتون خندون باشه.

امروز می خواهیم به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان از توابع بخش نور محسوب می شود؛ این شهر دقیقا بین شهر های آمل و نور قرار دارد؛ چمستان به دلیل مجاورت با جنگل، ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

طراحی این ویلای نما مدرن، به صورت نیم پیلوت و طراحی نمای آن، به صورت نما مدرن می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای مزایای زیادی می باشند؛ برای مثال یکی از آن ها، طراحی زیبا و خاص و همچنین بهره مندی از پارکینگ مسقف و انباری می باشد؛ این ویلاها به دلیل داشتن قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارند.

همانطور که در سطر بالا بیان شد، نمای این ویلا مدرن می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن، امروزه به دلیل طراحی زیبا و خاصی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ همچنین این نوع نما برای سازندگان ویلا نیز مزایای زیادی دارد؛ اگر بخواهیم به یکی از مزایای آن اشاره کنیم، باید گفت که این نوع نما دارای هزینه کمتری نسبت به سنگ دارد؛ به همین دلیل، طی سالیانه نه چندان دور، سازندگان از این نوع نما بیشتر استفاده می کنند.

متراژ کل زمین این ویلا، ۲۷۰ متر می باشد که ۱۷۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا دارای پروانه ساخت می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سنددار سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

آشپزخانه این ویلا دارای کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد؛ طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص بوده و تمامی نگاه ها را به خود جلب می کند.
حیاط و فضای سبز این ویلای نما مدرن کاملا مهندسی شده می باشد که فضای بسیار دانشین و آرامی را ایجاد کرده است.


برای دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منظر بمانید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایند؛ همچنین اگر نیاز به اطلاعات بیشتری راجب مجموعه بورس ویلا داستید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید یا روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17368
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره