صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در چمستان

قیمت
3,000,000,000 تومان
کد ملک 17369
زمین
220 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در چمستان

سلام به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ آرزو می کنم در این روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ تمام اتفاقات بد زندگیتون تموم بشه و سال جدید بهترین لحظات زندگیتون رو تجربه کنید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ شهرکی در چمستان را معرفی و مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

این ویلای نما سنگ دوبلکس در شهر چمستان بنا شده است برای مشاهده و خرید ویلا چمستان میتوانید روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

ویلای دوبلکس و ویلاهای ابلاغ می‌شود که در دو طبقه بنا می شوند؛ این طبقات هر کدام مانند یک واحد جدا از هم هستند؛ این طبقات توسط راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ ویلای دوبلکس به دلیل طراحی در دو طبقه، فضای بیشتری را به مالکان اختصاص می‌دهد؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه هنگفتی نسبت به ویلای نیم پیلوت و فلت می باشد و به همین دلیل همه افراد زیادی قادر به خرید این نوع ویلا نمی باشند.

متراژ کل زمین ویلا ۲۲۰ متر و زیربنای آن نیز ۲۰۰ متر است؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ابعاد اتاق خواب ها به طور استاندارد طراحی شده و بسیار دل باز می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز متصل بوده و آماده انتقال مالکیت به مالک جدید می باشد.

از مزیت مهم این ویلای دوبلکس، شهرکی بودن آن می باشد؛ شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، برند بوده و همراه با نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ خرید ویلا شهرکی، امروزه به دلیل داشتن امنیت بالا، مد نظر بسیاری از مشتریان قرار دارد.

نمای زیبای ویلا سنگی می باشد؛ ویلای نماسنگ، سالیان درازی است که در کشورمان مرسوم بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ نمای سنگی مزایا و معایب فراوانی دارد که ما در این آگهی به یکی از آنها اشاره می کنیم:

یکی از مزایای این نوع نمای ویلا، حفظ زیبایی و البته مقاومت در برابر تغییرات دمای هوا می باشد؛ و اما یکی از معایب آن، قیمت بالای سنگ در برابر سایر نماها می باشد که سازندگان می بایست هزینه هنگفتی را برای این نوع نماها صرف کنند؛ اگر شما هم از علاقه مندان به خرید ویلا نماسنگ هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نماسنگ سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ما، فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17369
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره