صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

قیمت
4,000,000,000 تومان
اقساط 4 ماهه
کد ملک 17374
زمین
260 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

سلام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم بدور از بیماری کرونا و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما سروران گرامی هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی در شهر نوشهر را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی نمایید.

این ویلا در شهر نوشهر و در روستای علوی کلا بنا شده است؛ روستای علوی کلا از توابع بخش مرکزی شهرستان نوشهر می باشد که در دهستان کالج قرار دارد؛ روستای علوی کلا دومین روستای شهرستان نوشهر از لحاظ وسعت می باشد که در فاصله ۸ کیلومتری سیسنگان قرار دارد؛ این روستا با خضرتیره، وازیوار، منوچهر کلاه و ونوش همسایه و همجوار می باشد؛ از مکان‌های دیدنی این روستا، می توان به آبشار عالم کلا اشاره داشت؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاها دیدن کنید.

این ویلا همانطور که پیداست، به صورت دوبلکس بنا شده است؛ ویلای دوبلکس ساختار و طراحی زیبایی نسبت به سایر ویلاها دارد؛ این نوع ویلاها که در دو طبقه طراحی می شوند، معمولاً دارای اتاق نشیمنی دلباز و بزرگ در طبقه همکف و اتاق خواب به همراه اتاق نشیمن کوچک تر در طبقه دوم می باشند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن قیمت بیشتری که نسبت به ویلا های نیم پیلوت و فلت دارند، اغلب مورد توجه قشر خاصی از جامعه قرار می گیرند.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۲۶۰ متر و زیربنای آن ۲۲۰ متر می باشد؛ در این بنای دوبلکس، سه اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز تعبیه شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا و مدرن بوده که همه نظرها را به خود جلب می کند؛ به دلیل وجود پنجره در اطراف آن، نورگیر این ویلا بسیار عالی بوده و یک فضای دلباز را برای شما عزیزان ایجاد می کند.

سقف ویلا با چوب و کناف تزیین شده است و همچنین دیوارهای این ویلا را کاغذ دیواری های زیبا و مرغوب پوشانده اند؛ پوشش کف آن هم از سرامیک است.

اگر بخواهیم به تاسیسات گرمایشی اشاره کنیم، باید گفت که این ویلای مدرن دارای پکیج و شوفاژ دیواری می باشد که گرمای این ویلا را تامین می‌ کند.

این ویلا در یک شهرک برند و در یک منطقه عالی بنا شده است؛ روستای علوی کلا به دلیل مجاورت با دریای خزر، ویلا های ساحلی متعددی را در خود جای داده است؛ خرید ویلا ساحلی به دلیل دسترسی آسانی که به دریا دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا در شمال قرار دارند.

آشپزخانه این ویلا مجهز به کابینتهای مرغوب بود و گاز رومیزی می باشد.

نمای بسیار مدرن و لاکچری ویلا، یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد؛ در جلوی این ویلا تراس بزرگ و دلبازی در نظر گرفته شده است که چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

باغچه کاری و فضاسازی این ویلای ساحلی مهندسی شده می باشد و در آن انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده است که فضای آرامش بخشی را برای این ویلای مدرن به ارمغان آورده است.

اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا اشاره کنیم، باید بگوییم که این ویلا دارای مجوز ساخت می باشد.

از دیگر مزیت های مهم این ویلا شرایط پرداخت نقدی و اقساطی آن می باشد که شما می توانید از شرایط فروش ۴ ماهه آن بهره مند شوید؛ امروزه به دلیل مشکلات فراوان افراد زیادی به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند.


چنانچه نیازمند راهنمایی و دریافت مشاوره بودید، کافیست به صورت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17374
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره