صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

قیمت
2,400,000,000 تومان
کد ملک 17375
زمین
250 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ پیشاپیش فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ رو به همه شما هم وطنان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سال جدید، به همه ی آرزوهاتون برسید.

امروز در این آگهی می خواهیم به شما یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در شهر نوشهر را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید این پست مهیج را از دست ندهید.

شهر نوشهر یکی از شهر های معروف و بزرگ استان مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر و جنگل های سرسبز شمال، به یک قطب گردشگری تبدیل شده است؛ به گونه ای که نوشهر مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، اغلب این شهر را انتخاب می کنند؛ زیرا این شهر دارای سواحل زیبا و منحصر به فرد دریای خزر می باشد؛ اگر شما هم از همین دسته افراد هستید و قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

ویلاها از لحاظ ساختاری به چند نوع تقسیم می شوند که عبارتند از فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و فوربلکس؛ ویلایی که امروز آن را معرفی می کنیم، از نوع دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس همانطور که از نامشان پیداست، در دو طبقه مجزا از هم طراحی می شوند؛ هر طبقه معمولا دارای اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و اتاق خواب می باشد؛ آیا قصد مشاهده و خرید ویلا دوبلکس را دارید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای ساحلی، ۲۵۰ متر می باشد که ۱۹۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

به لطف اختلاف سطح ۲ طبقه ای، چشم انداز زیبا و منحصر به فرد این ویلا به سمت جنگل و دریا می باشد.

طراحی زیبای داخلی این ویلا شامل سقف چوبی، کاغذ دیواری و سرامیک می باشد؛ آشپزخانه آن نیز مجهز به کابینت درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد؛ به لطف پنجره های بزرگ و قدی، نورگیر این ویلای دوبلکس بسیار عالی بوده و یک فضای دلباز را ایجاد می کند.

از تاسیسات سرمایشی ویلا می توان به کولر اسپیلیت آن اشاره داشت.

این ویلا دارای مجوز ساخت می باشد؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خرید ویلا سنددار برایشان الویت دارد، می توانید به راحتی مراحل اخذ سند ویلا را طی کنید و برای آن، سند بگیرید.


از این که سایت بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاس گذاریم.
برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با مشاورین ما به صورت تلفنی یا آنلاین در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17375
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره