صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

قیمت
1,400,000,000 تومان
کد ملک 17378
زمین
140 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

با سلام خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند؛ بار دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ بسیار زیبا و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این ویلای نما سنگ که از ظاهری زیبا و چشم نواز برخوردار می ‌باشد، در شهر خوش آب و هوای چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان یکی از شهرهای بسیار خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که دارای جنگل های بکر و زیبا و همچنین دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد؛ از این رو، افراد زیادی خواهان خرید ویلا چمستان هستند؛ این شهر زیبا در همسایگی شهرستان های آمل، نور و محمودآباد واقع شده است.

همانطور که پیش از این گفته شد، نمای خارجی ویلا به صورت سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ علاوه بر جذابیت بسیار زیادی که دارد، به دلیل طول عمر بسیار بالا و دوام استحکامی که در برابر هوازدگی تغییرات جوی دارند، در دراز مدت زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و چیزی از جذابیت آنها کم نمی شود؛ از این رو، اغلب افراد به دنبال خرید این سبک از ویلاها هستند.

این ویلای نما سنگی به صورت نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای یک اختلاف سطح نیم طبقه ای برای بهره برداری بهتر از فضا می باشند که این امر موجب شده است یک پارکینگ مسقف یا انباری نیز در دسترس مالک این بناها قرار بگیرد؛ همچنین این ویلاها به دلیل طرح متفاوت و جدیدتری که نسبت به سبک های قدیمی دارند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و دارای طرفداران زیادی می باشند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای نیم پیلوت دارای ۲ اتاق خواب می باشد و آشپزخانه آن به وسیله کابینت های مدرن و زیبا و با سلیقه بسیار زیاد طراحی شده است؛ سقف این ویلا به وسیله کناف و نورپردازی های زیبا مزین شده است؛ همچنین این ویلای جنگلی دارای یک تراس رو به حیاط و محوطه آن که به دست طراحان و مهندسین طراحی و ساخته شده است، می باشد؛ لازم به ذکر است که دو طبقه ویلا به وسیله پله گردان به یکدیگر متصل می شوند که این امر موجب شده است به زیبایی داخلی ویلا نیز افزوده شود.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

متراژ کل زمین این  ویلای نماسنگ ۱۴۰ متر و زیر بنای آن، ۱۰۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و اماده بهره برداری می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلای نیم پیلوت زیبا در بافت مسکونی بنا شده است که این یک مزیت مهم برای آن محسوب می شود.

 


در صورت داشتن سوال های بیشتر و نیاز به مشاوره رایگان، می توانید با مشاورین حرفه ای و مجرب ما به شکل آنلاین یا تلفنی و البته به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید تا هیچ شک و شبهه ای برای شما عزیزان باقی نماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان در پناه حق باشید خدا نگهدار


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17378
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره