صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن در چمستان

قیمت
800,000,000 تومان
کد ملک 17380
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در آخرین روز سال ۱۳۹۹، اتفاقات خوبی براتون رقم بخوره.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن ارزان در چمستان را به شما معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا ارزان را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای ارزان سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

این ویلا در منطقه جنگلی شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل پیشرفت در صنعت ویلا سازی ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای جنگلی سایت بورس ویلا را دیدن فرمایید.
برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا ۲۱۰ متر و زیربنای آن ۱۰۰ متر است؛ دو اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خرید این ویلا می توانید تمام این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

اصلی‌ ترین دلیل انتخاب این ویلا برای خرید، قیمت بسیار مناسب آن می باشد؛ امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار، به ویلاهایی که زیر یک میلیارد تومان قیمت دارند، ویلای ارزان ابلاغ می‌ شود.

نمای مدرن این ویلا بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ نمای مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت بسیار زیادی داشته اند؛ این نماها از نظر مالی، دارای هزینه کمتری از نماهای سنگی می باشند؛ اگر شما هم از علاقه مندان به خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های ما نیز دیدن فرمایید.

طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل داشتن قیمت مناسب و طراحی زیبا و جذاب، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ افرادی که به دنبال ویلاهای ارزان هستند، این نوع ویلا را مد نظر خود قرار می دهند.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می‌باشد؛ سقف زیبای این ویلا کناف کاری شده و با لوستر و هالوژن تزیین شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17380
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره