صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

قیمت
1,250,000,000 تومان
کد ملک 17381
زمین
200 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

با سلامی دوباره خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند؛ با آرزوی حال خوب و تنی سالم و سلامت برای شما عزیزان.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای جنگلی بسیار زیبا که به صورت فلت طراحی و ساخته شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلای جنگلی، در شهر بسیار زیبای چمستان  بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که در صنعت ویلا سازی پیشرفت زیادی داشته است؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است را مشاهده نمایید.

ویلای فلت یا همکف به آن دسته از بناهایی گفته می ‌شود که اختلاف سطح بسیار کمی با سطح زمین دارند و دارای پله های کمتری می باشند؛ خرید ویلا فلت به دلیل دسترسی بسیار راحتی که به حیاط و محوطه دارند، همچنین به دلیل داشتن پله‌ های کمتر، بسیار در معرض توجه قرار گرفته اند و برای آن دسته از عزیزانی که نیاز به دسترسی بسیار راحت به حیاط و محوطه دارند و همچنین آنهایی که مشکل در تردد از راه پله دارند، بسیار مناسب می باشد.

نمای خارجی این ویلای بسیار زیبا، به صورت مدرن می باشد که با سنگ و آجر ترکیب شده است؛ ترکیب رنگ های بسیار جذابی که در نمای آن به کار رفته است، باعث شده جذابیت خاصی به ویلا بخشیده شود؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل داشتن عمر بیشتر، مورد توجه مشتریان زیادی می باشد؛ به همین دلیل، زیبایی و جذابیتشان را در دراز مدت حفظ می کنند.

تمامی انشعابات این ویلا، اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین ویلا دارای سه کنتور اختصاصی است که همه ی آن ها نصب می باشند؛ حیاط و محوطه ویلا تماماً سنگ فرش می باشد؛ یکی از مزیت های بسیار مهم این ویلا، امکان افزایش متراژ زمین آن می باشد که این یک خصوصیت بسیار خوب و عالی برای آن محسوب می شود.

لازم به ذکر است که ویلا در داخل بافت مسکونی بنا شده است و حدود ۲۰ متر با جاده اصلی فاصله دارد که این امر موجب شده است تا سهولت در رفت و آمد برای شما عزیزان به ارمغان بیاید.

متراژ کل زمین این ویلا، ۲۰۰ متر و زیربنای آن ۱۱۰ متر می باشد؛ البته نا گفته نماند که این ویلا قابلیت افزایش متراژ را نیز دارا می باشد.

از ویژگی های داخلی ویلا، می توان به 3 خواب آن که یکی از آن ها نیز به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره کرد؛ همچنین این ویلا دارای یک سرویس مهمان نیز می باشد؛ کف این ویلای بسیار زیبا، تماماً پوشیده شده از سرامیک می باشد.

 

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به مشاوره ی رایگان، به صورت آنلاین و یا تلفنی با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17381
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره