صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

قیمت
1,400,000,000 تومان
کد ملک 17383
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و لحظات خوبی را سپری کرده باشید.

امروز در خدمت شما هستم تا جزئیات فروش ویژه یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما رومی را به شما عزیزان اطلاع دهیم؛ پس لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلا در شهر بسیار خوش آب و هوا و جنگلی چمستان و در منطقه برند آپادانا بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

ویلا نیم پیلوت به آن دسته از ویلا هایی ابلاغ می شود که اختلاف سطح یک و نیم طبقه ای با سطح زمین دارند؛ این سبک از ویلاها برای استفاده بهینه از فضا در چند دهه اخیر، بسیار رواج داشته اند؛ این ویلاها تقریباً بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار می گیرند و معمولاً اتاق خواب های آن ها به وسیله چند پله از سطح نشیمن بالاتر قرار دارند؛ این امر موجب شده است پارکینگ مسقف یا انباری با حفظ بهینه از فضا طراحی شود.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

نمای خارجی این ویلای نیم پیلوت، به صورت رومی می باشد؛ خرید ویلا نما رومی به دلیل جذابیت بسیار خاص، نظرهای بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند و دارای طرفداران خاص خود می باشند.

متراژ کل زمین این ویلای نما رومی، ۲۵۰ متر و زیربنای آن نیز ۱۴۰ متر می باشد؛ از 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، 1 خواب مستر همراه با حما و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد و هر کدام دارای کنتور اختصاصی می باشند و آماده تحویل هستند.

این ویلای بسیار زیبا دارای حیاط و محوطه بسیار بزرگ و دلبازی است که با سلیقه، طراحی و ساخته شده و به وسیله درخت های مرکبات تزئین شده است؛ این ساختمان در نزدیکی جاده اصلی بنا شده که این امر، رفت آمد آسان تر را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

لازم به ذکر است که این ویلای نیم پیلوت جنگلی، در داخل بافت بنا شده که این یک مزیت بسیار مهم برای آن محسوب می‌ شود.

دیوار های ویلا تماما پوشیده شده از کاغذ دیواری های بسیار زیبا و جذاب می باشند و سقف آن به وسیله چوب طراحی شده است که هارمونی بسیار جذابی با دیوار ایجاد کرده است؛ همچنین کف آن تماما پوشیده شده از پارکت می باشد.

لازم به ذکر است که این ویلای نیم پیلوت زیبا، دارای یک تراس بزرگ نیز می باشد که رو به حیاط و محوطه آن است و فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

شرایط فروش این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17383
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره