صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در نوشهر

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در نوشهر

قیمت
1,600,000,000 تومان
کد ملک 17384
زمین
330 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محتر م املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ جیبتون پر پول.

 امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در نوشهر را  معرفی کنم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت در شهر ساحلی جنگلی نوشهر بنا شده است؛ نوشهر به دلیل مجاورت با دریای خزر و همچنین دارا بودن جنگل‌های سرسبز و مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ اکثر مشتریانی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، شهر نوشهر را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلای شهرکی، ۳۳۰ متر می‌ باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ از ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، یکی از آن ها مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ شما عزیزان پس از خرید این ویلا، می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت زیبایی داخلی و خارجی خاصی دارند که به همین دلیل، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ یکی از مزیت های مهم این نوع ویلا، داشتن قیمت مناسب نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می باشد.

 این ویلای نیم پیلوت در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته، طرفداران زیادی دارد و مشتریان زیادی به دنبال خرید این نوع ویلا هستند.

از مهم ترین مزیت خرید این ویلا، بهره مندی از شرایط پرداخت نقد و اقساطی آن می باشد؛ شما با خرید ویلا اقساطی، می توانید بخشی از مبلغ قرار داد را به صورت نقد و ما بقی آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

 نمای این ویلا به صورت نما آجر می باشد که زیبایی بسیار زیادی دارد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما آجر کلیک کنید؛ فضاسازی و باغچه کاری ویلا مهندسی شده و فضای بسیار آرامش بخشی را به ارمغان آورده است.

 

برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان در زمینه خرید ویلا یا زمین در شمال کشور، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما عزیزان تماس برقرار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17384
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره