صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

قیمت
1,750,000,000 تومان
کد ملک 17385
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

سلامی دوباره خدمت همه شما همراهان محترم؛ با آرزوی حالی خوب و تنی سالم و سلامت برای شما عزیزان.

امروز در این آگهی قصد دارم تا یک دستگاه ویلای استخردار نیم پیلوت را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

ویلاهای نیم پیلوت به آن دسته از ویلاها ابلاغ می شود که اختلاف سطح یک و نیم طبقه ای با سطح زمین دارند؛ این سبک که از ویلاها به دلیل داشتن طراحی جدیدتر و متفاوت تر از دیگر ویلاها، مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته اند؛ در این سبک از بناها، اتاق خواب ها معمولاً به وسیله چند پله از سطح نشیمن بالاتر طراحی می شوند که این امر باعث می شود به راحتی از فضای زیر این اتاق ها به عنوان انباری و یا پارکینگ مسقف استفاده بهینه کرد؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نیم پیلوت هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

نمای خارجی این ویلای نیم پیلوت به صورت ترکیبی از سنگ و آجر می باشد که باعث شده است ترکیب زیبا و چشم نوازی ایجاد شود؛ لازم به ذکر است که ویلاهایی که از نمای سنگی برخوردار می باشند، علاوه بر جذابیت بسیار زیاد، از یک مزیت دیگر نیز برخوردار هستند؛ حفظ زیبایی و جذابیت نما در دراز مدت به دلیل مقاومت سنگ در برابر هوازدگی و تغییرات جوی هوا مزیت مهم این نوع نما می باشد؛ اگر علاقمند به خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

حیاط و محوطه ویلا به دست مهندسین مجربا و به بهترین نحو و با سلیقه تمام طراحی و ساخته شده است که به جذابیت نمای خارجی ویلا نیز افزوده است؛
متراژ کل زمین این بنای بسیار شیک و زیبا، ۳۰۰ متر و زیربنای آن نیز ۱۵۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای نیم پیلوت شهرکی می باشد؛ شهرکی بودن یکی از آپشن های بسیار مهم و قابل توجه در خرید ویلا در شمال می باشد؛ زیرا ویلاهای شهرکی امنیتشان کاملا تضمین شده و دارای محیطی امن و آرام می باشند؛ از این رو اغلب خریداران ویلا به دنبال خرید ویلا شهرکی می باشند؛ لازم به ذکر است که این ویلای بسیار زیبا علاوه بر شهرکی بودن، در داخل بافت مسکونی نیز بنا شده است.

از دیگر امکانات این ویلای شهرکی می توان به حفاظ توری منبع آب و دیگ و مشعل آن اشاره کرد.

یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب این ویلا، استخر دار بودن آن می باشد؛؛ استخر دار بودن ویلا برای اغلب خریداران آپشن بسیار مهمی به شمار می رود که خوشبختانه این ویلا این آپشن مهم را دارا می باشد.

از امکانات داخلی ویلا باید به ۲ خواب آن که به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره داشت؛ پوشش کف ویلا تماما پوشیده شده است سرامیک و دیوارهای آن به وسیله کاغذ دیواری مزین شده است که هارمونی بسیار جالبی با سقف آن که به وسیله ی چوب پوشش داده شده ایجاد کرده است؛ آشپز خانه به وسیله کابینت های بسیار شیک و مرغوب پوشیده شده است؛ یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب ویلا، تراس آن می باشد که رو به حیاط و محوطه بسیار شیک ویلا است.

این ویلا با این امکانات بسیار عالی در شهر بسیار زیبا و خوش آب و هوای چمستان بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 

در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر می توانید به صورت تلفنی و یا آنلاین با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17385
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره