صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در چمستان

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزان در چمستان

قیمت
800,000,000 تومان
کد ملک 17386
زمین
140 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما سنگ ارزان در چمستان

با سلامی مجدد خدمت همه همراهان محترم و هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم سال نو، سالی پر از خیر و برکت برای شما و خانواده محترمتان باشد و در این سال بهترین اتفاقات زندگیتان رقم بخورد.

امروز در این آگهی قصد دارم تا یک دستگاه ویلای فلت ارزان نما سنگ را که در شهر چمستان بنا شده است معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزان را دارید، با نگاه گرمتان ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلای فلت همانطور که در ابتدا بیان شد، این شهر جنگلی و زیبای چمستان واقع شده است؛ چمستان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن روستا های جنگلی، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده و مناطق برند متعددی را پدیدار کرده است؛ چنانچه از علاقه مندان طبیعت و جنگل های بکر و دست ‌نخورده شمال کشور هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا جنگلی می باشد؛ زیرا شما با خرید این نوع ویلا، دسترسی آسانی به جنگل خواهید داشت.

طراحی این ویلا به صورت فلت یا همان همکف است؛ خرید ویلا فلت به دلیل داشتن ساختاری ساده و در عین حال زیبا،‌ دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به ویلاهای نیم پلوت، دوبلکس و یا تریلکس می ‌باشد؛ همچنین افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا دارند، اغلب این نوع ویلا را برای سرمایه‌ گذاری می پذیرند؛ یکی از مزایای این نوع ویلا دسترسی آسان به حیاط می باشد.

 متراژ کل زمین ۱۴۰ متر و زیربنای آن نیز ۷۰ متر است؛ در این ویلا دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که در ابعاد استاندارد طراحی شده اند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره‌ برداری است.

 شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد که برای رفاه شما عزیزان در نظر گرفته شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، پیشنهاد می کنم حتماً از سایر ویلاهای اقساطی سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

 

مشاورین و کارشناسان مجرب و حرفه ای بورس ویلا مفتخرند که پس از سال ‌ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور، شما را در امر خرید ویلا در شمال یاری کنند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مجموعه بورس ویلا کافیست روی گزینه تماس با ما کلیک کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17386
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره