صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 17387
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای لاکچری نیم پیلوت واقع در شهرستان چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلای بسیار زیبا در شهر جنگلی چمستان و در منطقه پرطرفدار بهدشت و در روستای رمشی واقع شده است؛ منطقه بهدشت یکی از پرطرفدارترین مناطق در شهرستان چمستان برای خرید ویلا می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا بهدشت کلیک کنید؛ این منطقه به دلیل فاصله ۱۵۰ الی ۲۰۰ متری از سطح دریا آب و هوای بسیار خوب و دارای پوشش گیاهی غنی و جنگل های بسیار زیبایی می باشد؛ از این رو این منطقه بر روستاهای واقع شده در این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارند.

این ویلای استخردار به صورت نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت اختلاف سطح یک و نیم طبقه ای با سطح زمین دارند و اتاق خواب هایشان به وسیله چند پله بالاتر از سطح نشیمن قرار می‌ گیرند؛ این امر موجب متفاوت تر به نظر رسیدن بنا و همچنین زیبایی آن شده است؛ یکی از مزیت های خرید ویلا نیم پیلوت، قیمت مناسب آن نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می باشد.

مساحت متراژ کل زمین ویلا ۳۰۰ متر می باشد که ۲۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 4 اتاقی خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، برای راحتی شما عزیزان به صورت مستر طراحی شده است.

نمای خارجی ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ خرید ویلا نما مدرن به دلیل طراحی متفاوت، جدید و به روزی که دارد، طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب و کاربردی این ویلای جنگلی مدرن، استخردار بودن آن می باشد؛ استخر دار بودن ویلا امروزه برای خیلی از خریداران یک ویژگی مهم محسوب می شود؛ شما با خرید ویلا استخردار از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می شوید و در تعطیلات می توانید از استخر عمومی خود نهایت لذت را ببرید.

حیاط و باغچه کاری ویلا کاملا مهندسی شده می باشد؛ استخری که در حیاط ویلا در نظر گرفته شده است در کنار باغچه کاری زیبا، علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، فضای بسیار آرامش بخشی را ایجاد کرده است.

سقف ویلا چوب کاری شده و به وسیله لوستر و نور پردازی های بسیار زیبا مزین شده است؛ از سایر امکانات داخلی ویلا می‌ توان به آشپزخانه ویلا که به وسیله کابینت های بسیار زیبا و مرغوب پوشیده شده است اشاره کرد؛ همچنین آشپزخانه مجهز به هود و گاز رومیزی نیز می باشد؛ بخشی از دیوارهای داخلی ویلا به وسیله آیینه ‌کاری تزئین شده که به زیبایی نمای درونی ویلا به شدت افزوده است.

شرایط فروش این ویلای فول امکانات برای راحتی شما عزیزان، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.


در صورت بروز هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی و به شکل کاملا رایگان با مشاورین مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشد؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

برای مشاهده و خرید سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا رمشی


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17387
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره