صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

قیمت
1,400,000,000 تومان
کد ملک 17396
زمین
240 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در این آگهی قصد دارم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور که گفته شد در شهر جنگلی و کوهپایه ای چمستان بنا شده است؛ چمستان که از توابع بخش شهرستان نور محسوب می شود، بین شهرهای آمل و نور قرار دارد؛ شهر چمستان به دلیل دارا بودن آب و هوای بسیار مطلوب و همچنین مجاورت با جنگل و کوهستان، سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقصا نقاط کشور می‌ باشد و به همین دلیل این شهر در صنعت ویلاسازی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

همانطور که بیان شد، امروزه در شمال کشور ساخت ویلا پیشرفته زیادی داشته است و شما شاهد انواع گوناگون ویلا در این منطقه هستید؛ یکی از این نوع ویلاها که پیشرفت بسیار زیادی نیز داشته اند، ویلاهای نیم ‌پیلوت هستند؛ این نوع ویلاها معمولاً دارای قیمت مناسبی نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس هستند؛ ویلای نیم پیلوت دارای ساختاری زیبا و جذاب می باشد که طرفداران زیادی هم دارد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، خرید ویلا نیم پیلوت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

متراژ کل زمین ویلا، ۲۴۰ متر می باشد که ۱۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ از ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، ۱ خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا در یک شهرک برند قرار گرفته است؛ ویلاهای شهرکی دارای مزایای زیادی می باشند؛ یکی از این مزایا، داشتن امنیت بسیار بالا و قیمت بیشتر نسبت به ویلاهای تکی است؛ اگر می خواهید در ویلای خود در آرامش کامل باشید، این نوع ویلا گزینه مناسبی برای شما نیست؛ زیرا برخی از شهرک های ویلایی بسیار شلوغ و پر سر و صدا هستند؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

نمای زیبای ویلا، از جنس سنگ می باشد؛ نمای سنگی دارای زیبایی بسیار خاصی هستند که به دلیل مقاومت بالای سنگ در برابر تغییرات جوی هوا، می ‌تواند این زیبایی را طی سال‌ های طولانی حفظ کند؛ به همین دلیل، خرید ویلا نماسنگ امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد که لذت آشپزی دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

شاه نشینی که در این ویلا در نظر گرفته شده است و دارای چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی می باشد که یک ویژگی مهم برای این ویلا است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین و کارشناسان بورس ویلا در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17396
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره