صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن در نوشهر

قیمت
6,500,000,000 تومان
کد ملک 17397
زمین
350 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا تریبلکس نما مدرن در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و به دور از مریضی کرونا سال خوبی رو شروع کرده باشید و تا این لحظه بهترین اتفاقات زندگیتان برایتان رقم خورده باشد.

امروز قصد دارم تا در این آگهی به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن در نوشهر را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای نما مدرن در شهر نوشهر بنا شده است؛ نوشهر یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریا و جنگل، ویلاهای ساحلی و جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی را دارند این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

تریبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که در سه طبقه مجزا بنا می شوند؛ این طبقات هر کدام به عنوان یک واحد مجزا قابل بهره ‌برداری هستند؛ به طوری که در هر واحد، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب در نظر گرفته می شود؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن قیمت بسیار زیاد نسبت به ویلاهای دوبلکس، فلت یا نیم پیلوت، مورد توجه افراد کمی از جامعه قرار دارد؛ زیرا همه ی افراد توانایی خرید این نوع ویلا را ندارند.

متراژ کل زمین ویلا ۳۵۰ متر می ‌باشد که ۳۰۰ متر آن را زیربنای آن تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری در نظر گرفته شده است که شما می توانید وسایل خود را در آن قرار دهید؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما پس از خرید آن می توانید به نام خود تغییر مالکیت دهید.

این ویلای تریبلکس نموده که در سال ۱۳۹۹ بنا شده و نوزاد می باشد دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید تا خیالتان از بابت یک خرید مطمئنا آسوده باشد، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان است.

این ویلا به صورت نما مدرن طراحی شده است؛ ویلای نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفته بسیار زیادی داشته و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

شرایط پرداخت این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ شما با پرداخت بخشی از قیمت کل این ویلا صاحب آن شده و ما بقی آن را می توانید طی چندین قسط بپردازید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17397
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره