صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی برند در نوشهر

خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی برند در نوشهر

قیمت
10,000,000,000 تومان
کد ملک 17398
زمین
704 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی برند در نوشهر

با سلامی دوباره خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در خدمت با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلاباغ لاکچری نما آجر واقع در شهرستان زیبای نوشهر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ دوبلکس را دارید، تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا باغ دوبلکس در منطقه سیسنگان شهرستان نوشهر که یک شهر ساحلی جنگلی می ‌باشد بنا شده است؛ این شهرستان خوش آب و هوا به دلیل داشتن جنگل‌ های بکر  و سواحل بسیار زیبا و آرامش بخش، دارای ویلاهای بسیار زیادی می باشد و از این رو تقاضا برای خرید ویلا در این شهرستان به شدت بالا می باشد و افراد زیادی خواهان خرید ویلا نوشهر هستند.

این ویلا باغ بسیار زیبا به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل می شوند که هر طبقه به صورت جداگانه دارای سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و همچنین اتاق نشیمن می باشد؛ این امر باعث راحتی بیشتر ساکنین آن می‌ شود؛ این نوع ویلا به دلیل طراحی 2 طبقه ای، دارای فضای بیشتری می باشد و برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت هستند، بهترین انتخاب است؛ یکی از معایب خرید ویلا دوبلکس، قیمت بالای آن نسبت به سایر ویلا ها می باشد که اکثر افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند.

متراژ کل زمین ویلا ۷۰۴ متر و زیربنای آن ۳۳۰ متر می‌ باشد؛ 4 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که به صورت مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلای دوبلکس دارای حیاط و محوطه بسیار بزرگی می باشد که به آن ویلا باغ گفته می شود؛ خرید ویلا باغ به دلیل در اختیار قرار دادن محوطه ی بزرگ، برای افرادی که علاقه به گلکاری و باغبانی را دارند بهترین گزینه است.

نمای خارجی این ویلای بسیار زیبا به صورت آجری می باشد که تصویری بسیار چشم نوازی را به ارمغان آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما آجر کلیک کنید.

سند این ویلا باغ لاکچری به صورت شش دانگ آماده تحویل است؛ اگر خرید ویلا سنددار برای شما اولویت مهمی دارد، پیشنهاد ما به شما این ویلای نما آجر است.

از امکانات داخلی ویلا می توان به پله گردان زیبا و شیک آن اشاره کرد که طبقات را به یکدیگر متصل می کند اشاره کرد؛ همچنین ویلا دارای یک تراس است که منتظره باغ را به نمایش می ‌گذارد.


در صورت علاقه به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی قرار دارد را پر کنید و منتظر باشید تا مشاورین حرفه ای و متخصص ما با شما تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17398
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره