صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا تریبلکس استخردار سنددار در سرخ رود

خرید ویلا تریبلکس استخردار سنددار در سرخ رود

قیمت
7,000,000,000 تومان
کد ملک 17400
زمین
240 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار سنددار در سرخ رود

با سلام خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی بورس ویلا؛ با آرزوی حال خوب و تنی سالم برای شما عزیزان؛ امیدوارم تا به امروز از شر بیماری کرونا در امان مانده باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار سنددار واقع در شهر بسیار زیبای سرخ رود را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا استخردار هستید؛ با ما همراه باشید.

این ویلای بسیار لاکچری در شهر بسیار خوش آب و هوا و ساحلی سرخ رود بنا شده است؛ سرخ رود به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی و سواحل بکر و زیبا، جزو آن دسته از شهرها قرار گرفته است که تقاضای خرید ویلا و ملک در آنها بسیار بالا می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا سرخ رود را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای این شهر دیدن فرمایید.

ویلا تریبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که از  سه طبقه مجزا تشکیل شده اند و عموما هر طبقه خود دارای سرویس بهداشتی، حمام و سرویس خواب می باشد که این امر موجب راحتی بیشتر ساکنین این سبک از ویلا ها و حفظ بیشتر حریم خصوصی افراد می شود؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل استفاده بیشتر از تجهیزات در هنگام ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای دوبلکس، فلت و نیم پیلوت می باشد و بیشتر مورد متوجه قشر پر در آمد جامعه می باشد و متاسفانه در این شرایط سخت اقتصادی، اغلب افراد توانایی خرید این سبک از ویلاها را ندارند.

این ویلا که در منطقه ساحلی بنا شده است، دارای ۲۴۰ متر زمین و ۳۵۰ متر زیربنا می باشد؛ از اسناد آن می توان به پروانه پایان کار و سند تک برگ اشاره کرد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

از دیگر امکانات استثنایی این ویلای بسیار جذاب، استخر دار بودن آن می باشد؛ استخر دار بودن ویلا یک مزیت جذاب و کاربردی برای ویلاها محسوب می ‌شود که خوشبختانه این ویلای زیبا دارای استخر و جکوزی است.

یکی دیگر از آپشن های بسیار جالب ویلا، روف گاردن شیک آن می باشد؛ روف گاردن ها علاوه بر در اختیار گزاشتن فضایی بسیار دلباز و زیبا، باعث بیشتر شدن طول عمر سقف بنا نیز می شوند؛ از دیگر جذابیت های روف گاردن این ویلا، ویوی آرامش بخش دریا می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلای فول امکانات، دارای شاه نشین نیز می باشد.

این ویلای لاکچری حدود ۷۰۰ متر با دریا فاصله دارد و فاصله آن تا جاده نیز تقریباً ۱۰۰ متر می باشد که این امر باعث شده است رفت و آمد برای شما عزیزان راحت تر باشد و دسترسی بسیار آسان و سریعی به مرکز خرید داشته باشید.

از امکانات داخلی ویلا می توان به دیزاین داخلی آن که از متریال درجه یک عالی و شیک می باشد، اشاره کرد؛ این ویلا دارای ۳ خواب می باشد که به صورت مستر طراحی شده و در آن ها کمد دیواری تعبیه شده است؛ ویلا دارای تراس با ویو بسیار جذاب و چشم نواز می باشد و کف سالن آن تماما طرح سنگ می باشد و آشپزخانه نیز به وسیله کابینت های ممبران مجهز شده است.

 

در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین حرفه ای و کار آزموده ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

در پناه حق باشید؛ بدرود.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17400
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره