صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری شهرکی در نوشهر

قیمت
6,500,000,000 تومان
کد ملک 17406
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری شهرکی در نوشهر

سلام و عرض ادب و احترام به همه ی همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در این پست می خواهیم شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن لاکچری شهرکی در نوشهر آشنا کنیم؛ پس اگر می خواهید صاحب یک دستگاه ویلای دوبلکس شوید و قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا در شهر زیبای نوشهر بنا شده است؛ نوشهر یکی از شهر های ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریای خزر، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ خرید ویلا نوشهر دارای مزیت های فراوانی می باشد؛ برای مثال شما با خرید ویلا در این شهر توریستی، هم به جنگل دسترسی آسانی خواهید داشت و هم به دریا.

این ویلای نما مدرن دارای 300 متر زمین می باشد که 250 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

طراحی این ویلا همانطور که در عنوان آن بیان شد، به صورت دوبلکس است؛ ویلاهای دوبلکس دارای 2 طبقه مجزا از هم می باشند که هر طبقه مانند یک واحد مجزا می باشد و دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است؛ خرید ویلا دوبلکس امروزه در شمال کشور و به ویزه در شهر نوشهر، پیشرفت چشمگیری داشته است.

نمای جذاب و دیدنی این ویلا، مدرن می باشد که یک چهره ی زیبایی به آن بخشیده است؛ ویلاهای نما مدرن دارای زیبایی بیشتری نسبت به ویلاهای نماسنگ می باشند و افرادی که به دنبال ویلاهای به روز و جدید می باشند، معمولا این نوع ویلا را تایید می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی بورس ویلا را مشاهده کنید.

حیاط و فضا سازی آن کاملا بی نقص و مهندسی شده می باشد و فضای دلنشینی را به ارمغان آورده است.

دکوراسیون داخلی ویلا از متریال درجه یک می باشد که همه ی چشم ها را به خود خیره می کند؛ سقف آن کناف کاری شده و به وسیله هالوژن، نور مخفی و همچنین لوستر تزئین شده است؛ راه پله ی چوبی که در آن تعبیه شده است، طبقات آن را به یکدیگر متصل می کند؛ همچنین ستون های آن چوبکاری شده است که زیبایی اتاق نشیمن را چندین برابر کرده است؛ آشپزخانه این ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد که لذت آشپزی لذت بخش را برای شما فراهم کرده است.

در طبقه سوم هم شما شاهد روف گاردن و آلاچیق خواهید بود؛ شما عزیزان می توانید روف گاردن بزرگ آن را با توجه به سلیقه شخصی خود دیزاین کرده و از آن لذت ببرید.

چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا به سمت جنگل و دریا می باشد.

اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، بی شک این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا در یک شهرک برند که دارای نگهبانی دائم و دوربین مداربسته می باشد بنا شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17406
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره