صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس سنددار لاکچری در چمستان

خرید ویلا دوبلکس سنددار لاکچری در چمستان

قیمت
2,200,000,000 تومان
کد ملک 17409
زمین
320 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار لاکچری در چمستان

سلام به همه شما همراهان عزیز و ارجمند؛ ایام به کام.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار لاکچری در چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا مدرن را دارید، لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلای لاکچری به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می‌شود که از دو طبقه مجزا تشکیل شده و هر طبقه دارای سرویس بهداشتی و اتاق خواب و همچنین سالن نشیمن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلای دوبلکس، ۳۲۰ متر و زیربنای آن ۲۱۰ متر می باشد؛ این ویلای لاکچری دارای سند می باشد که شما را از خریدتان مطمئن می کند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کلیک کنید.

تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از عوامل بسیار مهم در حفظ امنیت ویلا و ملک، موقعیت مکانی آن می باشد؛ این ویلای دوبلکس به دلیل قرار گرفتن در یک شهرک برند که دارای نگهبانی نیز می باشد، امنیتش کاملا مهیا است؛ این ویلا در لاین یک و در ابتدای شهرک نزدیک نگهبانی بنا شده که این موضوع موجب شده است امنیتش کاملا تضمین شده باشد و دارای محیطی امن و آرام برای زندگی باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

دسترسی این ویلای فول امکانات به شهر و مراکز خرید بسیار راحت و آسان می باشد.

درب حیاط ویلا ریموت دار می باشد و حیاط و محوطه آن دلباز و به وسیله کلکسیونی از گل های زینتی چهار فصل اتیکت دار و چمن مصنوعی پوشیده شده است؛ این فضای دلباز به وسیله آلاچیق، میز و صندلی چوبی، آبنما و باربیکیو پوشیده شده و فضایی آرامش بخش را به وجود آورده است؛ دیوار بیرونی حیاط تماماً از سنگ تراورتن شکلاتی پوشیده شده و محوطه به وسیله دیوار کشی مدرن احاطه شده است.

از امکانات داخلی این ویلای نما مدرن و لاکچری، می ‌توان به 3 اتاق خواب بزرگ آن که 2 خواب آن به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره کرد؛ این ویلا دارای سه سرویس بزرگ با توالت های ایرانی و فرنگی و همچنین وان می باشد؛ سقف ویلا تماماً کناف کاری شده و به وسیله هالوژن، نور مخفی و لوسترهای زیبا و مرغوب زینت داده شده است؛ تمامی فضاهای داخلی و خارجی بنا نقاشی ‌شده و ضلع غربی ویلا عایق‌ کاری شده می باشد؛ دیوارها به وسیله کاغذ دیواری های سه بعدی و با کیفیت پوشیده شده اند؛ لازم به ذکر است که این کاغذ دیواری ها قابل شستشو نیز می باشند.

از امکانات آشپزخانه ویلا می ‌توانم به کابینت های هایگلاس درجه یک، هود و گاز رومیزی که همگی ست و دارای جنس کاملا مرغوب می باشند اشاره کنم؛ شیرآلات استفاده شده در این بنا همگی ست سفید طلایی و دارای جنس عالی و درجه یک می باشند؛ درب ورودی ویلا ضد سرقت و پنجره ها نیز دوجداره و بزرگ می باشند؛ در در دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی، حیاط و کف، از نور پردازی های حرفه ‌ای بهره برداری شده است.

مهم ترین ویژگی این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17409
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره