صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ويلا باغ دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

خرید ويلا باغ دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

قیمت
14,000,000,000 تومان
کد ملک 17410
زمین
705 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ويلا باغ دوبلکس مدرن شهرکی در نوشهر

با سلام به همه شما همراهان همیشگی؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلا باغ لاکچری دوبلکس واقع در شهرستان بسیار خوش آب و هوای نوشهر را به همراه شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ دوبلکس را دارید، لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده ‌اند که هر طبقه دارای سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و اتاق نشیمن می باشد که این امر باعث راحتی بیشتر ساکنین این سبک از ویلا ها می شود؛ ویلاهای دوبلکس و به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر در هنگام ساخت نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، دارای قیمت بیشتری می باشند که با توجه به مزایایی که دارند، مقرون به صرفه هستند؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کلیک کنید.

منطقه ای که این ویلا باغ دوبلکس در آن واقع شده است، شهرستان ساحلی نوشهر می باشد؛ شهرستان نوشهر به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی و بهره مندی از سواحل زیبا، متقاضی برای خرید ویلا و ملک زیاد دارد؛ این شهرستان خوش آب و هوا در همسایگی شهرستان های نور و چالوس می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نوشهر را دارید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای این شهر را مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، ۷۰۵ متر و زیربنای آن نیز۴۰۰ متر می ‌باشد؛ از امکانات داخلی ویلا می ‌توان به 4 اتاق خواب آن که همگی برای راحتی بیشتر شما عزیزان به صورت مستر طراحی شده اند اشاره کرد؛ آشپزخانه این ویلای مدرن به وسیله کابینت های مرغوب و جزیره پوشیده شده و دارای تجهیزات هود و گاز رومیزی می باشد؛ تمامی شیرآلات استفاده شده در این بنا برند می باشد.

یکی از جذابیت های این ویلا که آن را خاص کرده است، ویو و منظره آن است که رو به دریا جنگل می باشد.

محوطه ویلا به وسیله باغچه کاری زیبا و مهندسی شده طراحی و ساخته شده است و فضای چشم نوازی را به وجود آورده است.

نمای خارجی این ویلا باغ مدرن می باشد؛ ویلاهای نما مدرن به دلیل داشتن چهره های متفاوت و امروزی تر، بیشتر باب طبع جوانان امروزی قرار گرفته اند و افراد زیادی علاقمند به خرید ویلا نما مدرن می باشند.

امینت این ویلا باغ به دلیل قرار گیری در شهرک کاملا تضمین شده و دارای محیطی امن و آرام برای زندگی با خیال راحت می باشد.

شرایط فروش این ویلا باغ لاکچری برای راحتی شما عزیزان به صورت اقساطی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

 

در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر و یا داشتن سوال، می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با مشاورین سخت کوش ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره رایگان اقدام نمایید.

با تشکر از همراهی شما همراهان همیشگی؛ خدانگهدار.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17410
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره