صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما تلفیقی ارزان در چمستان

خرید ویلا فلت نما تلفیقی ارزان در چمستان

قیمت
850,000,000 تومان
کد ملک 17411
زمین
140 متر مربع
بنا
8 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت نما تلفیقی ارزان در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم و هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

در این پست قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای فلت نما تلفیقی ارزان در چمستان را معرفی کنیم؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های سایت ما نیز دیدن فرمایید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که در صنعت ویلاسازی طی یکی دو سال اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و ویلاهای مدرن و لاکچری زیادی را در خود جای داده و همچنین منطقه های برندی همچون امیرآباد، سعادت‌آباد، آپادانا و ... در این شهر به وجود آمده اند.

اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین ۱۴۰ متر و زیر بنای آن نیز ۸۰ متر می ‌باشد؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده که در ابعاد استاندارد طراحی شده اند.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما پس از خرید آن می توانید به نام خود تغییر مالکیت دهید.

طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل ساختار ساده، دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس می باشد؛ همچنین برای افرادی که تردد از پله برایشان سخت است، بهترین گزینه می باشد.

نمای زیبای این ویلا به صورت تلفیقی می باشد که در کنار باغچه کاری و فضای سبز، چهره بسیار دلنشین و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده است.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به طوری که شما با پرداخت مبلغی از کل قیمت ویلا، صاحب آن شده و مابقی آن را طی چندین قسط باید بپردازید؛ البته نا گفته نماند که این اقساط بلند مدت بوده و بدون بهره می باشند.

 این ویلا شهرکی بوده و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد؛ ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن محیطی احاطه شده و همچنین نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.

 

 مشاورین املاک بورس ویلا شما را در زمینه خرید ویلا در شمال کشور همراهی می کنند تا یک خرید مطمئن و پر سود داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی در نظر گرفته شده است را پر کنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

همچنین اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17411
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره