صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در چمستان

قیمت
3,200,000,000 تومان
کد ملک 17413
زمین
420 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در چمستان

سلامی دوباره به همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار خانواده عزیزتان به دور از این بیماری که این روزها همه گیر شده است، باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ جنگلی در چمستان را به همراه شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ لطفاً تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس عموماً از دو طبقه مجزا تشکیل شده ‌اند که به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه می شود به یکدیگر متصل می شوند؛ در هر طبقه به صورت مجزا سرویس بهداشتی، اتاق خواب و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود؛ این امر موجب راحتی بیشتر ساکنین ویلا می شود؛ عموماً افرادی که دارای سن بالاتر و یا دارای مشکل در تردد از راه پله می باشند، خرید ویلا دوبلکس را انتخاب نمی کنند زیرا این سبک از ویلا ها را دارای پله های زیاد می باشد؛ ویلا های دوبلکس به دلیل داشتن زیربنای بیشتر، استفاده تجهیزات بیشتر و زحمت بیشتر در هنگام ساخت، دارای قیمت بالاتری نسبت به ویلا های فلت و نیم پیلوت می باشند و جزو بناهای لاکچری محسوب می‌شوند و اغلب افراد جامعه توان خرید این سبک از ویلا ها را ندارند.

این ویلای دوبلکس جنگلی در منطقه بسیار خوش آب و هوای چمستان بنا شده است؛ شهرستان چمستان به دلیل داشتن جنگل های بکر، مورد توجه توریست ها و خریداران ویلا و ملک قرار گرفته است؛ از این رو در سال های اخیر، ویلاهای متعددی در آن بنا شده است؛ این شهر خوش آب و هوا و جنگلی، در همسایگی شهرستان های نور و آمل قرار دارد؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

مساحت کل زمین این ویلا۴۲۰ متر و زیربنای آن ۲۱۰ متر می ‌باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده است؛ درب ورودی آن نیز ضد سرقت است.

آشپز خانه ویلا به وسیله کابینت های مرغوب، هود و گاز رو میزی پوشیده شده است؛ دیوارها با کاغذ دیواری تزئین شده اند و سقف ویلا به وسیله نور پردازی های زیبا و لوستر مزین شده است.

چشم انداز فوق العاده زیبای ویلا به سمت جنگل می باشد.

تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

به دلیل دسترسی آسانی که این ویلا به جنگل دارد، در دسته ی ویلاهای جنگلی قرار دارد؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

حیاط و محوطه ویلا به دست طراحان و مهندسین ساخته و طراحی شده و به وسیله کاج های زینتی تزئین شده است.

این ویلای جنگلی فول امکانات، در داخل بافت واقع شده و بالادست جاده می‌ باشد که این یک مزیت خوب برای آن محسوب می شود.

شرایط فروش ویلا برای راحتی بیشتر شما عزیزان به صورت نقد و اقساط می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

در صورت علاقه به این سبک از ویلاها می توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن کنید؛ اگر نیاز به مشاوره ی بیشتر  داشتید، می توانید با مشاورین حرفه‌ ای و کار آزموده ما به صورت آنلاین و یا تلفنی و به شکل کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان؛ خدانگهدار.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا لاکچری


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17413
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره