صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در جاده دریا

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در جاده دریا

قیمت
1,500,000,000 تومان
کد ملک 17421
زمین
330 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1396
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در جاده دریا

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم ایام به کامتون بوده باشه و لحظات خوبی را سپری کرده باشید.

امروز در این آگهی قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در جاده دریا را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور که در عنوان آن درج شد، در جاده دریا بنا شده است؛ جاده دریا راه مواصلاتی شهر آمل و محمودآباد می ‌باشد؛ ویلاهایی که در این جاده بنا می‌ شوند، به نوعی هم به دریای خزر از طریق شهر محمودآباد دسترسی دارند و از طرف دیگر به جنگل های سرسبز مازندران از طریق شهر آمل نیز دسترسی آسانی دارند.

 طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد و دارای ساختاری بسیار زیبا و مدرن است؛ به همین دلیل امروزه طرفداران زیادی در شمال کشور خواهان این نوع ویلا هستند؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، به عنوان ویلا های میان رده شناخته می شوند؛ زیرا قیمت آن ها بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار دارد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نیم پیلوت سایت ما را مشاهده نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۳۳۰ متر و زیربنای آن ۱۳۰ متر می باشد؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما می توانید آن را پس از خرید به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است که خیال شما را از بابت امنیت ویلا آسوده می سازد؛ چنانچه شما هم فقط روزهای خاصی از سال را به شمال و ویلای خود مسافرت می کنید، خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای شما می باشد.

سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و رادیاتور می باشد.

حیاط ویلا با گل و گیاهان زینتی تزیین داده شده و فضای بسیار دلنشین و آرامش بخشی را به ارم آورده است همچنین در حیاط آلاچیق و باربیکیو نیز در نظر گرفته شده است.

 

از اینکه سایت املاک بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

چنانچه نیاز به مشاور بیشتر داشتید کافیست فرم درخواست مشارکت استانداران طراحی قرارداد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس با مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17421
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره