صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در چمستان

قیمت
3,000,000,000 تومان
کد ملک 17422
زمین
310 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ در چمستان

با سلام و عرض ادب خدمت همه ی همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز قصد داریم تا در این آگهی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

  این ویلا همانطور که بیان شد، در شهر چمستان استان سر سبز مازندران بنا شده است؛ چمستان بین شهر آمل و نور قرار دارد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق شهر چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید؛ به دلیل داشتن روستاهای جنگلی، این شهر ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، این شهر را برای خرید ویلا انتخاب می کنند.

 متراژ کل زمین این ویلا ۳۱۰ متر می باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، برای راحتی شما عزیزان مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز تعبیه شده است که شما می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس اغلب دارای ساختاری مدرن هستند و تنها افراد کمی قادر به خرید این نوع ویلا می باشند؛ زیرا این نوع ویلا دارای قیمت زیادی نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت هستند.

دکوراسیون داخلی این ویلا فوق العاده زیبا و جذاب می باشد و از متریال درجه یک در این ویلا بهره‌ برداری شده است؛ سقف ویلا کاملاً کناف کاری شده و با لوستر و نور مخفی تزیین شده است؛ همچنین پوشش کف ویلا نیز از سرامیک می باشد.

آشپزخانه زیبای این ویلا مجهز به کابینت درجه یک ممبران، هود و گاز رومیزی می باشد که لذت آشپزی آرامش بخش را برای شما تداعی می کند.

یکی از مزایای مهم این ویلا، قابلیت افزایش زمین آن تا ۶۰۰ متر می باشد؛ این موضوع یعنی شما می توانید حیاط ویلا را تا ۶۰۰ متر دیگر افزایش دهید.

نمای زیبا و لاکچری این ویلا به صورت سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ دارای زیبایی و جذابیت بسیار خاصی می باشند؛ همچنین به دلیل عمر طولانی سنگ در مقابل دما، افراد زیادی قصد خرید ویلا نماسنگ را دارند.

حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ پوشش کف حیاط نیز از سنگ است.

در طبقه آخر این ویلا، شاه نشین در نظر گرفته شده است که دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد.

 

چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، مشاورین ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را تکمیل کنید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17422
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره