صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در محمودآباد

قیمت
2,200,000,000 تومان
کد ملک 17425
زمین
330 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در محمودآباد

سلام به همه همراهان محترم؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم در حال سپری کردن بهترین لحظات زندگیتون باشید.

امروز در این آگهی قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در محمودآباد معرفی کنم.

ویلای شهرکی به ویلاهایی ابلاغ می شود که در یک منطقه مشخص شده یا به عبارتی دیگر، در یک شهرک بنا شده باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته، دارای امنیت بالایی می باشد.

این ویلای نیم پیلوت در محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که با شهرهای نور، آمل و سرخ رود همسایه است؛ محمودآباد به دلیل برخورداری از سواحل زیبای دریای محمودآباد، هر ساله مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های ما نیز دیدن فرمایید.

طراحی ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می باشد و به همین دلیل به آن ها ویلا های میان رده نیز گفته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت امروز در شمال کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است.

متراژ کل زمین ویلا ۳۳۰ متر و زیربنای آن ۱۶۰ متر می باشد؛ ‏۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا اشاره کنیم، باید بگویم که این ویلا دارای پایان کار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید‌.

این ویلا به صورت مبله و با تمامی ابزار و وسایل داخلی و خارجی به فروش می رسد؛ یکی از مزایای خرید ویلا مبله، سرفه جویی در زمان می باشد؛ زیرا دیگر نیازی به صرف وقت برای خرید تجهیزات ویلا ندارید.

تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز به صورت مجزا و اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 باغچه کاری و حیاط سازی ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ در حیات ویلا آبنما در نظر گرفته شده که بر زیبایی نمای ویلا افزوده است.

 

 مشاورین حرفه ‌ای و با تجربه بورس ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید زمین و خرید ویلا در شمال می باشند.

 برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17425
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره