صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا فلت نماسنگ در چمستان

قیمت
1,000,000,000 تومان
کد ملک 17426
زمین
180 متر مربع
بنا
75 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ در چمستان

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم حال دلتون خوب و لبتون همیشه خندون باشه.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای فلت نما سنگ در چمستان را معرفی کنم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نما سنگ همانطور که گفته شد در شهر چمستان بنا شده است؛ این استان یکی از مناطق جنگلی استان مازندران می باشد که طی سال های اخیر در صنعت ویلا سازی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است؛ به طوری که مناطق برند گوناگونی در این شهر پدیدار شده اند؛ شهر چمستان از توابع شهرستان نور محسوب می شود که در بین شهرهای آمل و نور قرار دارد؛ به دلیل موقعیت مکانی جنگلی و کوهستانی، اغلب روستاهای این شهر در دامنه جنگل قرار دارند؛ به همین دلیل افرادی که علاقه زیادی به طبیعت و جنگل دارند، خرید ویلا چمستان را انتخاب می کنند.

 این ویلا که در داخل بافت مسکونی بنا شده است، دارای ۱۸۰ متر زمین می باشد که ۷۵ آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ از ۲ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، ۱ خواب مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و هر کدام دارای کنتور می باشند.

اگر بخواهیم به تاسیسات گرمایشی این ویلای اشاره کنیم باید گفت که این ویلا مجهز به پکیج و رادیاتور می باشد و همچنین لوله کشی های شوفاژ نیز انجام شده است.

سقف این ویلا تماما کناف کاری شده و با نورپردازی های شیک و لوسترهای زیبا تزیین شده است؛ همچنین پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد.

 این ویلا به دلیل طراحی ساده‌ ای که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا ارزان کلیک کنید؛ ویلاهای فلت به‌طور همکف و با اختلاف چند پله ایی از سطح زمین طراحی می‌ شوند؛ خرید ویلا فلت برای افرادی که مسن تر هستند و رفت و آمد از پله برایشان سخت است بهترین گزینه می باشد.

 نمای زیبا و شیک این ویلا سنگی می باشد؛ ویلاهای نما سنگ دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند؛ این نوع نما از سال‌ های دور در کشور عزیزمان رایج بوده است اگر شما هم از علاقه مندان به خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ از سوی کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17426
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره