صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در رویان

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در رویان

قیمت
5,000,000,000 تومان
کد ملک 17428
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در رویان

 سلام و درودی دوباره خدمت همه شما همراهان همیشگی و بزرگوار سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتان تا به اینجای سال جدید خوب و به دور از کرونا بوده باشید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای فول امکانات دوبلکس را به همراه شما مورد نقد و برسی قرار دهیم؛ لطفا تا اخر این اگهی ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

این ویلا در شهر بسیار خوش آب و هوای رویان واقع شده است؛ شهر رویان از شمال به دریای خزر و از جنوب به کوه های البرز متصل می باشد که این امر موجب پدید آمدن جاذبه های طبیعی بسیار زیادی در این شهر شده است؛ از این رو افراد زیادی خوهان بازدید از این مناطق خوش آب و هوا و زیبا هستند؛ این شهر در همسایگی شهرستان های نور و نوشهر واقع شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا رویان کلیک کنید.

ویلا دوبلکس به ویلایی ابلاغ می شود که از دو طبقه مجزا تشکیل شده است؛ در این سبک از بناها طبقات به وسیله یک راه پله که در درون ویلا تعیبیه شده است به یکدیگر متصل می شوند؛ در هر طبقه از این بناها، به صورت جداگانه سرویس بهداشتی، اتاق خواب، حمام و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود و یا اینکه این موارد در دو طبقه تقسیم می شوند؛ معمولا اتاق خواب ها به همراه یک سرویس بهداشتی و حمام در طبقه بالا و در طبقه پایین هم یک اتاق نشیمن بزرگ به همراه یه اتاق مهمان، سرویس بهداشتی عمومی به همراه اشپزخانه در نظر گرفته می شود؛ خرید ویلا دوبلکس نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، نیاز به سرمایه اولیه بیشتری دارد و جزو بنا های لوکس هستند.

مساحت زمین این ویلای دوبلکس و لوکس، ۴۰۰ متر و زیربنای آن ۳۰۰ متر می باشد؛ از امکانات داخلی ویلا می توان به ۴ خواب آن که مستر می باشند اشاره کرد؛ این ویلا دارای ویوی شمالی و جنوبی بسیار زیبا و عالی می باشد و تراس آن که رو به جنگل است محیطی بسیار دلباز و دلنشین را به وجود آورده است؛ آشپزخانه ویلا به وسیله کابینت های بسیار زیبا و مرغوب پوشیده شده است؛ همچنین ویلا دارای امکاناتی همچون کولر اسپلیت و پکیج دیواری می باشد؛ سرویس بهداشتی این ویلا به صورت ایرانی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

این ویلا که در یک منطقه خوش آب و هوا بنا شده است، دارای امنیت بالا و تضمین شده ای به دلیل شهرکی بودن و داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ خرید ویلا شهرکی خیال شما را از بابت امنیت و محیط ویلا کاملا مطمئن می سازد و محیطی امن و آرام را برای زندگی دائم به وجود آورده است.

تمامی انشعابات و امتیازات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای فول فرنیش نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

سند این ویلا به صورت تک برگ عرضه می شود؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاها سنددار سایت ما نیز دیدن فرمایید.

 

در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاورین حرفه ای و با تجربه ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17428
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره