صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس شهرکی مبله در چمستان

خرید ویلا دوبلکس شهرکی مبله در چمستان

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 17436
زمین
400 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی مبله در چمستان

سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشید.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ شهرکی را که در شهر چمستان بنا شده است معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید این ویلا ای مبله ارزنده را از دست ندهید.

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران محسوب می‌ شود که با شهرستان‌ های آمل و نور همجوار است؛ این شهر به داشتن جاذبه‌ های گردشگری همچون جنگل و کوهستان، و همچنین نزدیکی به پایتخت کشور، به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل شده است؛ به همین علت، صنعت ویلا سازی و ساخت و ساز در این شهر طی سال‌ های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس که در ساختار دو طبقه بنا می شوند، معمولاً دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت هستند؛ به همین دلیل تنها افراد خاصی قدرت خرید این نوع ویلا را دارند؛ شما عزیزان میتوانید برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای دوبلکس سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

متراژ زمین ویلا ۴۰۰ متر می باشد که ۲۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ سه اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما پس از خرید ویلا می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

یکی از شاخصه‌های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ از مزایای خرید ویلا مبله، می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد؛ همچنین ویلای مبله به نسبت ارزنده تر هستند.
برای مشاهده و خرید ویلا مبله کلیک کنید.

از تاسیسات گرمایشی این ویلا می‌ توان به آبگرمکن و شوفاژ دیواری آن اشاره کرد.

باغچه کاری و حیاط سازی این ویلا کاملا مهندسی شده و زیبا می‌ باشد؛ در باغچه این ویلا انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده است که بر زیبایی باغچه این ویلا می ‌افزاید.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت هایم درجه یک ممبران و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین درب ورودی ضد سرقت است.

دکوراسیون داخلی ویلا از متریال درجه یک تشکیل شده و زیبایی خاصی به فضای داخلی ویلا بخشیده است؛ برای مثال پوشش کف ویلا از سرامیک بوده، سقف آن کاملاً کناف کاری شده به همراه نورپردازی و هالوژن می باشد؛ همچنین دیوارهای ویلا نیز با کاغذ دیواری های مرغوب و شیک پوشیده شده است.

یکی از ویژگی های خوب این ویلا که برای اغلب مشتریان ملاک بسیار مهمی است، شهرک بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل امنیت بالا، برای افرادی که فقط روزهای خاصی از سال را به ویلای خود سفر می‌کنند گزینه ایده آلی می باشد.

نمای زیبای ویلا، سنگی می باشد؛ امروزه ویلا های نماسنگ در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته اند؛ زیرا سنگ دارای جلوه خاص و زیبا می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمای هوا دارد؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، کلیک کنید.

 

از اینکه سایت تخصصی بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

شما عزیزان و هموطنان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما به صورت کاملاً رایگان در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17436
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره