صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در رویان

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در رویان

قیمت
6,500,000,000 تومان
کد ملک 17438
زمین
500 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در رویان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کرده باشید و در سال جدید، بهترین اتفاقات زندگیتون را تجربه کنید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ لاکچری را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی ما را دنبال کنید.

رویان نام جدید شهر علمده می باشد؛ شهر رویان که در غرب استان مازندران قرار دارد، در بین شهرهای نوشهر و نور واقع شده است‌؛ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر، میزبان تعداد زیادی مسافر می باشد که از اقصا نقاط کشور به این شهر ساحلی جنگلی سفر می کنند؛ برای مشاهده و خرید ویلا رویان کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا ۵۰۰ متر می باشد که ۳۰۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی آنها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
تمامی امتیازات و انشعابات این ویلای نوساز اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت بیشتر نسبت به سایر ویلا ها، بیشتر مورد توجه افرادی قرار دارد که دارای خانواده پرجمعیت می باشند؛ البته لازم به ذکر است که این نوع ویلا دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا بوده و شما پس از ورود به ویلا مشاهده خواهید کرد؛ شما در اتاق نشیمن سقف کناف کاری شده را شاهد خواهید بود که به وسیله هالوژن، نور مخفی و لوسترهای مرغوب و شیک تزیین شده است؛ پوشش شرکت ویلا از سرامیک می باشد؛ همچنین در اتاق نشیمن شومینه نیز در نظر گرفته شده است که بر زیبایی دکوراسیون آن افزوده است.

 اگر بخواهیم به تاسیسات گرمایشی و سرمایشی اشاره کنیم، باید گفت که این ویلا مجهز به پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین کولر اسپلیت می باشد.

آشپزخانه های ویلا مجهز به کابینت های مرغوب و زیبا، گاز رومیزی و هود می باشد.

 این ویلای دوبلکس دارای نمای سنگی بسیار زیبایی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ امروزه در شمال کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 یکی از مهمترین مشخصه های این ملک سند دار بودن آن می باشد؛ برای اغلب مشتریان، خرید ویلا سنددار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا همه مشتریان قصد یک خرید مطمئن و معتبر را دارند.

 

از اینکه مشاورین و کارشناسان املاک بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما بسیار سپاسگزاریم.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17438
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره