صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر

قیمت
3,500,000,000 تومان
کد ملک 17440
زمین
270 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت هم میهنان عزیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید؛ بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی سهم موثری در از بین بردن این ویروس خطرناک داشته باشیم.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی در نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید تا انتهای این آگهی ما را دنبال کنید.

نوشهر یکی از شهرهای ساحلی جنگلی استان مازندران محسوب می شود؛ نوشهر به دلیل مجاورت با منابع طبیعی همچون دریا و جنگل، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ به همین دلیل در این شهر مناطق برند متعددی پدیدار شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی و همچنین خرید ویلا ساحلی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا نوشهر می باشد؛ زیرا شما با خرید ویلا در این شهر هم به دریا و هم به جنگل دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

 متراژ کل زمین ویلا، ۲۷۰ متر می باشد که ۲۰۰ متر آن زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان کمددیواری نیز تعبیه شده است.

 طراحی بنای ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس که امروز در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته اند، در دو طبقه همانطور که از نامشان پیداست، بنا می ‌شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل ساختاری با زیربنای بیشتر و همچنین ساختاری مجلل تر نسبت به سایر ویلاها، دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

 چشم انداز فوق العاد زیبای ویلا به سمت کوهستان، کوهپایه و جنگل می‌ باشد که یک فضای بسیار دلنشین و آرام بخشی را به ارمغان آورده است.

 حیاط سازی و فضاسازی این ویلا بسیار زیبا و بی نظیر می باشد که در باغچه آن انواع گل و گیاهان زینتی به همراه درختان چندین ساله کاشته شده است.

چنانچه علاقمند به پرورش گل و گیاه و به زبانی دیگر، علاقمند به باغبانی هستید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد؛ زیرا این ویلا دارای متراژ زمین بالایی است.

 طراحی داخلی ویلا بسیار زیبا می باشد؛ آشپزخانه با نمد روی کابینت هود و گاز رومیزی است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17440
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره