صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ فلت استخردار نماسنگ در آمل

خرید ویلا باغ فلت استخردار نماسنگ در آمل

قیمت
2,400,000,000 تومان
کد ملک 17442
زمین
350 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت استخردار نماسنگ در آمل

سلام به همه هم وطنان عزیز به ویژه ویلای های محترم.

امروز با شما هستیم تا به نقد و بررسی یک دستگاه ویلا باغ فلت استخر دار نماسنگ در آمل به بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 این ویلا در شهر خوش آب و هوای آمل بنا شده است؛ آمل که در بخش مرکزی استان مازندران قرار دارد، نزدیک ترین شهر این استان به پایتخت کشور یعنی تهران می باشد و به همین دلیل دارای جایگاه ویژه ای است؛ شهرستان آمل به دلیل مجاورت با کوه و جنگل، روستاهای جنگلی و کوهپایه ای متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل ویلاهایی که در این شهر بنا می‌شوند، معمولاً جزو ویلاهای جنگلی و کوه پایه ای یا همان کوهستانی قرار می‌ گیرند؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای شما، خرید ویلا آمل می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای فلت، ۳۰۰ متر و زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مجهز به کمد دیواری می باشند؛ همچنین تمامی اتاق خواب ها مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی هستند.

 به دلیل متراژ بالای این ویلا به آن ویلا باغ گفته می ‌شود؛ به دلیل متراژ زیاد حیاط، باغچه کاری آن بسیار زیبا و آرامش بخش است؛ اگر از علاقمندان کاشت و پرورش گل و گیاهان هستید و علاقه زیادی به فضای سبز دارید، خرید ویلا باغ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد؛ زیرا در باغچه بزرگ ویلا می توانید به پروش انواع گیاهان بپردازید.

 علاوه بر فضا سازی زیبا در حیاط این ویلا، یک استخر سر باز نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خرید این ویلا می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل ساختاری ساده، دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس با قیمت مناسب تری می باشد.

  نمای زیبای ویلا ‏سنگی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد؛ به گونه ای که سقف ویلا کم کاری شده و کف آن نیز از سرامیک است؛ آشپزخانه با کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین در اتاق نشیمن کولر اسپلیت نیز در نظر گرفته شده است.

 

بسیار مفتخریم که سایت ما را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید.

چنانچه به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید تا مشاورین و کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17442
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره